Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> 156 1,6 TS >> Blog
- Típus:156 1,6 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Kályhaezüst (Grigio Sterling)
Elértük a kompot, sőt még várni is kellett.
Két óra alatt tellett meg, egy óra alatt ürült ki. Több mint 500 autó volt a gyomrában, az út úgy négy órás volt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060742t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060743t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060744t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060745t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060746t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060747t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060748t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060749t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060750t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060751t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060752t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060753t.jpg)
Elindultunk nyaralni. Természetesen kocsival.
Első nap: Lucca - egy Livorno melletti kisváros, ahol megalszunk, mert holnap korán reggel 9-kor indul a komp.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060737t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060738t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060739t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060740t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060741t.jpg)
Ma sokaknak elgurult a gyógyszere, nekünk is.
Sopronba mentünk, mint sok-sok Alfás.
Kezdődött a Sárvár melletti gyülekezővel, majd valahol a 84-es mellett tovább gyűltünk.
Aztán tengernyien lettünk a Pláza parkolójában.
Hatalmasat kocsikáztunk kollektíven a városban, természetesen hatalmas dugót okozva :-))
Jó nap volt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055510t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055511t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055512t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055513t.jpg)
A korábbi kísérletezések után belevágtam az audiórendszer cseréjébe.
Először a két első ajtóba költözött be véglegesen a Magnat rendszer. Egy egyszerű fából készült kiemelőgyűrű került alá. Hátra meg beköltöztek a szintén Magnat koaxok.
Javult a hang, főleg azért mert a hátsó ajtókba tett hangszórókkal megjött a mély is (egy kicsit).
Egyértelművé vált: láda KELL
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051316t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051317t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051318t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051319t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051320t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051321t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051322t.jpg)
Meló után kirándultunk a Freiburg melletti hegyekbe. A szerpentinen lefelé a 11 km-en abszolút fogyasztási rekordot állítottunk fel: 2,6 l/100 km!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055497t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055498t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055499t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055500t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055501t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055502t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055503t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000055/0000055504t.jpg)
Nos, a tervnek megfelelően kicseréltem a gyárit valami komolyabbra.
Egy apró probléma azért adódott, az ablakot nem lehet leengedni teljesen, a mágnesen megakad. Valahonnan szereznem kell egy kiemelő gyűrűt. Addig is legalább szól.
Kicsit meglepődtem, mert a várt javulás elmaradt. Jobb, mint volt, de nincsenek mélyek.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051312t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051313t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051314t.jpg)
- sokan voltunk
- hideg volt (Ronnie rövid naciban és szandálban jött, bízott az időjárásban, de hiába)
- nagyot konvojoztunk
- nagyot kajáltunk
- sokat dumáltunk
- 818 darab fényképet gyűjtöttem a taliról, ebből 320-at én csináltam
- A Satti-süti fincsi volt!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051297t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051298t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051299t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051300t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051301t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051302t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051303t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051304t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051305t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051306t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051307t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051308t.jpg)
A gyári rádiónak katasztrófális a hangja, ráadásul KAZETTÁS!
Ebből előbb-utóbb csere lesz. A további fejlesztési lehetőségek után kutatgattam. Kicsit körülnéztem a kalaptartó alatt. Izgatott a gyárilag előkészített kivágás. Lehet használni esetleg mélynyomónak? Nos, nem. Nincs kivágva, úgyhogy látszana buherálás, azt nem akarom.
Marad az eredeti koncepció: ajtókba normális hangszórók végfokról hajtva. Az erősítőt esetleg fel lehet tenni a kalaptartó alá. Mélyláda meg a csomagtartóba. Persze először egy olyan rádió kéne, amelyiknek van LINE kimenete.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051291t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051292t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051293t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051294t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051295t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051296t.jpg)