Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2,0 TS "Pók" >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2,0 TS "Pók"
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
Reggelre a hó szorítása engedett, elállt a szél. Ki tudtam magam ásni a garázsig, így folytatódhat a projekt. Mára a féltengelyek tisztítása volt a menü.
A jobb oldali gumiharangokat már cserélte Csöri, ezért a bal oldalival kezdtem. Itt még minden eredeti volt. A régi gumiharangokat nemes egyszerűséggel levágtam.
Éppen ideje volt a zsírral foglalkozni. A második képen látható, hogy a gyári zsír már elkezdett kiszáradni, kristályosodni.
A csuklókat nagyjából gázolajban kimostam, így már lehet szemlélődni. A manual (pdf - 100MB !) szerint a legegyszerűbb szétszedési mód a belső csuklót tartó zéger eltávolítása. Utána az egész lejön a tengelyről.
FIGYELEM! A csukló könnyen szétesik! Nem egyszerű lego-játék az összerakás. Szerencsére ott volt a másik féltengely, ami alapján sikerült.
A gázolaj után zsíroldó jött, így fémesen tisztára sikerült takarítani mindent.
A futófelületeken látni a golyók mozgási helyét, de ennyi. Nincs kopás, váll, sorja. Ez jó hír, még tud egy darabig szolgálni.
Amíg megjön a zsír ideiglenesen WD40-el fújtam le a csuklókat.
Zsírból a manual a következőket írja:
- Optimol PU035
- Berutox GKN HTB
Mivel ilyet nem nagyon találtam még gondolkodom, hogy mi kellene bele. A harangokhoz adtak zsírt, de nincs rajta semmi. A csuklókhoz meg 120-120 gramm kellene.
A 159-hez a következők valók:
Belső: Tutela Star 700
Külső: Tutela All Star
- ezek 125 ml-es csomagolásban vannak, tehát minden csuklóba egy tubus kell. Az meg kb. 7e Ft lenne.
Az autószerelő ismerős szerint bármilyen zsírt tehetek bele.
No, most mi legyen??