Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2,0 TS "Pók" >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2,0 TS "Pók"
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
Tegnap sikerült csapágyat szereznem. A SKF-re esett a választás.
Ma kicseréltem, a csere menete:
- kocsit felemel, kereket leszed,
- féknyerget, betéteket leszed (nem célszerű kézifékkel rögzíteni a kicsit, mert ez a pont elég komoly feladat lesz úgy),
- kerékanyát kiteker (nehéz feladat, meg van húzva rendesen),
- régi agyat finoman lehúz,
- új csapágyat finoman feltesz (csak a belső gyűrűn nyomjuk),
- nagy alátétet visszarak,
- kerékanyát felteker és nyomatékra meghúz (a manual szerint 280 Nm-el),
- féket kitisztít, rézpasztáz, majd visszarak,
- kerék vissza, emelőről le,
- sört bont.
A régi csapágyból ki volt folyva a zsír, mintha folyékonnyá vált volna. Az anya és a tengely mintha be lett volna kenve olajjal.
Az újjal szabadon forog a kerék, a búgó hang eltűnt. Bár a próbaút után meleg volt a kerékagy, ami érdekes. Vajh mitől?