Mutasd

>> Egyéb2017-07-31

...az elmúlt két héten elég sok új hágót vadásztunk le, hogy egyértelmű legyen: erre nagy szívó benzines kell!
A diesel (Giulietta 2.0) nem erre való.
Nagyon szűk a használható fordulatszám tartomány, nincs motorfék. (Ki akar 3ezres fordulatszámon pörgetni lefelé egy dieselt?) A lehető legszarabb szitukban fogy el a fordulatszám, váltani kell...
A TCT szintén nem erre való, túl polgári...
Mész felfelé egy szerpentinkanyar után, 2-ben nyélen, majd a következő kanyar előtt elveszed a gázt, hogy esélyed legyen a következő 180 fokos fordulót bevenni. Erre a TCT gyorsan felkapcsol egyet, de akár kettőt is. A kanyarban gázt adsz, erre a TCT szolga módon visszapakol egyet (vagy kettőt). Erő még mindig nincs. Aztán a legváratlanabb pillanatban megjön az erő, nem is kevés. Már csak annyi dolgod van, hogy ne menj neki semminek és ne ess le az útról...
... erre a TS vagy V6 kell. Mivel V6 elég kevés van és a TS már bevált, egyértelmű a helyzet...
Nem is beszélve arról, hogy a TCT kézi üzemmódban a lehető legváratlanabb szitukban oldja a kuplungot. Majd még váratlanabbul zárja és jön meg a motorfék/motorerő.
Ez így nem buli, a TCT bekaphatja...
...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval...
...mint a Spider volt...
...vadászat indul...