Mutasd

>> Szerviz2017-10-06

A vezérlésmódosító tárcsa vélt javítása után még mindig maradt némi indításkori murrogás ami kb. 3mp hosszan szól, általában több óra állás után. Ez a hang sűrű versenyolajjal (10w-50) halkabb, alig észrevehető, gyári 5w-40 esetében hangosabb.

Úgy tűnik, hogy valahol olaj visszaszivárgás van. Ez lehet az olajszűrőháznál amit már ellenőriztünk többször. Lehet az olajszivattyú hibája, ami most lett cserélve és úgy néz ki nem lett jó most sem. Annak ellenére nem, hogy az szivattyú belső csavarjai ki voltak lazulva, két csavar kivételével kisebb-nagyobb mértékben.
Ennek örültem, mert derengett valami az alagút végén és igazolni látszódott hogy nem dobtam ki ismét a ráfordított több 10000 Forintot. De az első indításnál már hallottam a hangot.

Ezzel annyit értem el, hogy most már legalább nem kell aggódnom az olajellátástól, lehet hajtani a vasat.

További forrása lehet a hibának az elvileg megjavított vez. módosító tárcsa valamelyike, vagy esetleg a hidrotőkék hibájából fakadó olaj eleresztés.

A költség tartalmaz futóműmunkát is.

Folyt. köv. éljenek a zuzmók