Tagok >> TS >> 159 2.4Jtdm SW >> Blog
- Típus:159 2.4Jtdm SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Fekete
Utólért engem is...Mikor?Természetesen mikor az erdélyi nyaralásra készülök.Transzfogarasi út storno..Lengyel Krisztián ajánlott egy kiváló szerelőt Ikerváron Bödő Gábor személyében.Gondoltam beugrom,nézzenek rá hol fújhat kia kipufogó.A megbeszélés után kaptam időpontot.Mikor vittem az autót,odafelé menet,egy kövér kigyorsításnál gőzfelhő volt mögöttem,az autó nem igazán ment.Hőfok azonnal az egekben.Megálltam,a hőfok azonnal visszasüllyedt.Normál tempoban eljutottam a szervizig.A lelkem mélyén ott már tudtam mi lesz.Másnap megerősítést kaptam.Vízpumpaház repedt volt,de ez csak az okozat,az ok hogy hengerfejes.Az akkori kínálatban nem volt érdemi 166 2.4 hengerfej(Gábor szerint ezt kell rátenni,ez nem reped meg)viszont a budapesti Natural Invest kft kínálatában találtam egy vadonat új,gyári hengerfejet,majdnem hogy bontott áron(250000)Egyből rácsaptam.Gábor intézte a többit.Az még 110 volt.Olajcsere,fagyálló,hengerfej tömítés,szívósor tömítés,munkadíj stb.Ha már szét volt szedve,álapotfelmérés volt,turbo,hidrotőkék,hengerfal stb.Állítólag kiváló állapotnak örvend az autóm.Természetesen akkor már a tavaly ledugózott és elkészített szívósor került fel.Az autómat úgy kaptam vissza hogy le volt mosva.A motortér is....Beszarok..Viszont még mindig kifúj a kipuff,Gábor szerint a turbo és a kipufogó csatlakozásánál,egy másik időpontban lesz elvégezve.Turbo le,síkol,a kipuff csatlakozása szintén,majd új tömítés és össze.Ez a terv.Várom már mert nem élvezhető az öthenger dorombolása.Mivel hogy okafogyottá vált a dióhéjszórás,Gáborral elbizniszeltem az erre a célra összeállított berendezésemet,a későbbi kifújás javításért cserébe.KM:-198000