Kedvesem járt az autóval és egyik reggel arra lettem figyelmes hogy mintha túl hosszan csúsztatná a kuplungot induláskor. Gyanút fogtam éreztem hogy itt bizony a kuplungnak már vége. Este mikor hazajött vele megnéztem mentem vele egy kört és igen csúszott is . Három héttel nyaralás előtt kissé kellemetlenül érintett.
Lebeszéltem a szerelőmmel hogy mi a szitu azt mondta megcsinálja én meg szép nyugodtan vártam hogy hívjon. De nem hívott és sajnos indulás előtt 4 nappal benyögte hogy mégsem tudja megcsinálni. Mit mondjak boldog lettem egyből szerencsére nem ütöttem agyon. :)
Na de Erhardnak köszönhetően hamar lett alkatrész és egy másik cimborám által indulás napjára összehoztuk a cserét. Szétszedéskor látszott, hogy még minden gyári sosem volt szétszedve a kocsi a lendkerék is jó állapotban volt
még. Ezért nem cseréltük ki pénztárca kímélés is jól jött ha később kidöglik majd cserélünk azt is . Kinyomó csapágy, szerkezet és tárcsa lett cserélve Valeora elvileg ez a gyári. Tehát kb 260000 Km -t ment el a gyári eredeti cucc a vasban úgy, hogy a lendkerék még nem akar szétesni benne!
Gyüjtögetjük a pénzt festésre szorgosan ! :)
Nemsokára fényezés!
Hátsó embléma is kicserélődött . Sajnos hiába gombos nem találtam vezetéket behúzva neki így nincs bekötve .Természetesen ebbe sima volt és nem akartam minden t szétbombázni miatta.
Ma elindult az autó felújítása ami a kasznit illeti az alján behegesztettünk néhány lyukat
a szokásos helyeken a vízelvezetőknél a taposókon. Folytatás következik még nincs vége. Kemény menetnek igérkezik.
Kicseréltük a hosszbordás szíjfeszítőt és a vezetőgörgőket eléggé dobolt már a szíjon. Most szépen fut ahogy kell.
Lecseréltük a vezérlést szíj ,görgők ,vízpumpa, valamint a termosztátot is persze mindent gyári alkatrészekre egy darabig nem lesz vele gond. :) A termosztát csere óta szépen beállt a mutató 90 C fokra tehát akinek kevesebbet mutat hosszabb utazáskor függetlenül a külső hőmérséklettől annak igen is rosz a termosztátja! -14 fokban is stabilan 90 C fokon állt a mutató bemelegedés után.
Lecseréltem a régi kopott emblémát hála és köszönet Fangio barátomnak.
Kaptam gombosat hátra is de még annak a cseréje várhat. Túl kockázatos ilyen hidegben kárpitot bontani félő hogy eltörik valami műanyag fül a hideg miatt.
Sajnos nem fér egyenlőre a garázsba a lomok miatt. :)
Megtörtént a kis szervíz. Kapott új gázolajszűrőt ,pollenszűrőt,levegőszűrőt, valamint
Selenia olajat a belevalóból! :) Fizetés után jöhet a vezérlés csere.;-)
A hosszas keresgélés után egy Kassai autóra esett a választás. Hogy miért?? Először nem tudtam volna rá válaszolni mert ezüst szinűt nem akartam és szerettem volna gyári tetőtartós kivitelűt. Nos ez ezüst szinű és nincs rajta gyári tetőtartó. :D A választás oka hogy friss műszakival rendelkezett kint, világos bézs a belseje ami nagyon bejött ,van benne remek zene navival ami kissé idejétmúlt már de ez egy 10 éves járgány. Teljesen új fékek elöl hátul, EGR szelep vad új , Karosszéria nem rohad sehol bár van pici sérülés elöl, de nem vészes. Valamikor Olaszországi autó volt én vagyok a 3. tulaja. Vezetve van végig a szervízkönyv , kaptam rá új téligumikat új alufelniken. A motor szépen jár semmi füstölés turbo, kuplung még jó állapotban van.
Már majdnem kész a lakatolás de pár dolog még nem tetszik ezeket javítgatom fő a maximalizmus ! :) Csak szépen lassan és pontosan készülget nem kapkodjuk el! :))