Totti (NagyVad) - főkép
>> EgyébAlfa 166 3.0 V6 24V Super // 2014-04-04

Mivel tavaj nyáron sikeresen kátyú káros lett a balos első Pirelli P Zero igy uj gumi után kellett néznem és ha már venni kell akkor négy lesz és uj és nem 235/40 18 hanem 225/40 18 sok gumit meg néztem de végűla Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 re esett a választás! Hétfön vagy szerdán érkezik és megy is fel a Nagy Vadra!!!

>> EseményAlfa 166 3.0 V6 24V Super // 2011-11-21

A mai napon sikerrel teljesítette a vizsgát a nagy vad müszakis ember nem győzte dicsérni hogy milyen jó állapotban van a vas! Remélem 20 év múlva is így fog vélekedni :-)

 
>> EseményAlfa 166 3.0 V6 24V Super // 2011-11-17

12-én Szombaton meg ejtettük a már KUL-on meg beszélt fotó riportot az Autostat csapatával akit most is mint Kul-on Gombás Gusztáv képviselt és készítette el a fotókat!
És el készült a cikk is

 
>> EseményAlfa 166 3.0 V6 24V Super // 2011-10-08

Kul-ra mentet mind egyet mutatott a km óra! A teli jó volt mint minig és végre el hódította csapatunk a főző verseny első helyét bár csak két csapat volt velünk együtt de ez mit sem von le a teljesítményünkből!
Haza felé meg jöttünk egy igen csak haladós etapot Grandoval és Erharddal! (Alacsonyan szált a három Alfa!) :-)))

 
>> EseményAlfa Giulietta 1.4 TB // 2011-07-18

Nos a mai napon visszavittem Budaörsre a Giut. Fájó szívvel adtam vissza a kulcsot és a forgalmit Juhász Viktóriának akitől még pénteken meg kaptam.

Történt hogy AlfyCity-t elmosta az eső, talán ez volt a szerencsém. Így nem ott sorsolták ki a Giulietta teszthétvégét, hanem itt az Amorén és Erhard az én számomat írta be, amiért itt is nagy köszönet még egyeszer!

Halesszal felvettem gyorsan kapcsolatot hogy mi is ez, hogy is van ez. Nagy vonalakban elmondta mi, hogyan fog történni és hogy milyen Giu-t kapok. De ember tervez, isten végez :)
Eredetileg a 170 lovas dízelre számítottam, de végül a Wolf Kati által fél évig használt 1.4 Tb 120 lovas verziót kaptam. Kihajtva a telepről még azon gondolkodtam, hogy, na ezt jól megszívtam 120 ló elég harmatos lesz. Ám amikor Andy felvezetésével Csepelre tartva a Szabadkikötőn kicsit lemaradva ÖNAGYSÁRGA mögött elengedtem a 120 lovat, igencsak mosolyra állt a szám. Ez megy!
Beérve Csepelre már elég meleg volt a motor, hogy először megtapasztaljam mi is az a Start&stop rendszer. Meg is ijedtem, hogy mi van, megállt, majd rutinból, készülve a zöldre ráléptem a kuplungra, és a motor életre kelt. Megnyugodtam, hogy nincs baj.
Andyékhez érve elkezdtük vizslatni a kicsikocsit, és arra a végkövetkeztetésre jutottunk, hogy nagyon jól néz ki! Andy és White Lady is kipróbálta és mindketten elismerően szóltak róla.
Ez után Pátyra vettem az irányt, ott volt egy kis munkám, Itt kezdtem felfedezni igazán az autót, és a DNA kapcsoló jótékony hatásait, a "D" állás a kedvenc :) Innen Fehérvárra vettem az irányt Csákvár fele beiktatva egy kis kanyarvadászatot. Még ezen a napon vettem rá pályamatricát és vissza is mentünk este Andyékhez vacsizni. Odafelé csak nyugodtan, majd hazafelé kíváncsi voltam rá, hogy a Giu elől is úgy spriccelnek-e kifele a külső sávba a népek, mint a 166 elől, és kicsit meglepődve tapasztaltam hogy ő sem vall szégyent ebben. Majd lementünk Mórra megmutatni anyósnak, neki is tetszett. Pozitiv élmény volt, hogy, bár nem xenon a fényszóró de hihetetlen jól világit a lámpa. Nagyon nagy plusz pont!
Szombaton ismét Pátyra vitt az utam, itt már csak "D"-ben használtam, hihetetlen közvetlen a kormányzás, a gázreakció, a fékek bár nem Brembók, de nagyon jól fognak! Dolgom végeztével visszamentem Fehérvárra, széles nagy vigyorral az arcomon.
A szombati napra ezzel ki is merült a Giuzás, mert következett a legénybúcsúm :) Jól sikerült...
Vasárnap regenerálódás, majd öten fiúk behuppantunk, és Mór felé vettük az irányt meglepni a csajokat. 120 ló ide, 120 ló oda, 5 személlyel sem vallott szégyent! Délután visszamentünk Ticával Csókakőre egy-két fotót csinálni piroskával, a régi kőbánya és a vár szép háttér volt a pózoláshoz. Itt fedeztem fel a visszagurulás gátlót, nagyon tetszik jó dolog! Vasárnap este már kicsit szomorúan tértem nyugovóra, mert tudtam, hogy másnap vissza kell vinnem.
És a mai napon dél körül elindultam vele az utolsó utamra. Velence felé vettem az irányt Sukorón át a SZ.V.A.T intézése miatt. Majd fel a pályára, és irány Budaörs, röpke fél óra alatt fent is voltam, megtankoltam és vissza gurultam vele a szalonhoz. Holmimat kivettem és átraktam barátom Őnagy sárgájába, és elindultam befelé a kulccsal, a forgalmival és odaadtam Viktóriának. Közben Rohodi Misi is arra jött, és egy rögtönzött élménybeszámolót tartva elcseverésztünk amíg lecsekkolták a piroskát, hogy minden rendben van-e vele :)

És egy kis száraz technikai adat:
Megtett km: 700
Átlagsebesség: 69
Átlagfogyasztás: 7.5
Élményfaktor: hatalmas!

Ui: Összegezve a három és fél napot azt kell mondjam, hogy kell egy ilyen autó a családba!

>> EgyébAlfa Giulietta 1.4 TB // 2011-07-16

Már át léptük a 400 kmet együtt és meg van az Alfás érzés benne! Az amikor N-ből át tolja az ember D állásba DNA kapcsolót az valami fantasztikus ugyan 166-ban is van az STR gomb az is csodákat művel a vassal de itt minden feszesebbé és sportosabbá válik az autóban ! És ekkor kezdetét veszi az örömautózás és a kanyar vadászat !
És nem kevés neki ez a 120 LE sem nagyon jól mozgatja a (bódét)! Bár pályán 150 körül már nem olyan virgonc mint 100-ról de ott sem vallót szégyent! És épp úgy skeráznak előle az emberek mint a 166 elől nesze neked maci arc lufaxt! Nem biztos hogy vissza viszem hétfőn teszek egy visszautasítatlan ajánlatot! .....Na ez volt a vicc része majd egy két év múlva az 56 helyett!
A fogyasztását sem mondanám olyan vészesnek ország út öröm autózva kanyarokat keresve 50% pálya 40% és Pest dugó 10% erre jöt ki komp szerint 7.5Lit/km szerintem az 1.6 TS is meg evett eszik ennyit! KELL EGY ILYEN AUTÓ

 
>> EseményAlfa Giulietta 1.4 TB // 2011-07-15

Alfa City keretein belül nyert Giulietta teszthévege a mai napon vette kezdetét! Az első benyomások nagyon pozitívak ! Eddig úgy 130 km-et mentem vele és azt kel mondjam nagyon tetszik a kis julis és bár a leggyengébb benzinest kaptam végül nem a (Dizelt), a csalódás kellemes volt alacsony fordulaton nagyon virgonc de fönt egy kicsit el fogy!
A beltér nagyon tetszik kivéve azt a kopogós szürke műanyag darab a műszerfalon!
Üléseknek nagyon jó az oldaltartása és kényelmesek is bár nekem kicsit kemények!
Viszont hogy a könyöklőt mért nem lehet több állásba variálni azt nem tudom!
Egyenlőre ennyi történt fojt köv!

 
>> Tuning és extraAlfa 166 3.0 V6 24V Super // 2011-04-11

Már mikor el készült a (multimedia) tervben volt hogy be lesz bőrözve ez csupán csak egy évet csúszott de meg érte! Ehhez még hozzá jött pár dolog ami kapott új bőrkét. A kormány ami ugyan nem volt indokolt de a perforált bőr már régi álmom volt csak úgy mint az hogy a váltó és a kézifék kar szoknya egy színű legyen az eredeti bőrőzéssel! Csak egy valamit sajnálok hogy a kormány varrását nem piros cérnával varrták de talán így harmonikusabb és nem is mondtam !

 
>> Tuning és extraAlfa 166 3.0 V6 24V Super // 2011-03-29

Mivel a jobbos lámpa burán volt egy pici lyuk és xenonositást is még jobban (legalizálni) akartam ezért eszközöltem némi átalakítást a lámpákon!
Hozzá jutottam egy pár gyári xenon lámpához ami ugyan elég ramaty állapotban volt de volt amit fel lehetett belőle használni jobbos bura meg a gyári trafó dobozai kb ennyi!
Tehát lámpák ki ha már a jobbos burát így is úgy is lekellet venni a balost is szét szedtem egy kis pucolás nem árt neki!
Ez után jött némi legózás hogy a xenonos és a nem xenonos lámpa hátsó részét össze hozzam a házasság sikeres lett! (az nkh bekaphassssa)
Mikor már majdnem el kezdtem össze rakni a lámpákat akkor jött az isteni szikra hogy a 66 már félig meddig Blackline ugye a tető már fekete mi lenne ha a lámpa által nem használt foncsor rész is be feketedne!? Gyorsan el mentem hőálló fekete festékért és csiszoló papírért !
Ötszázas papírral át csiszoltam alaposan és jöhetett a fényezés 3 rétegben! Mivel csak akkor lesz hő álló a hőálló festék ha hőkezelve van de a műagyagot még sem vághatom be a sütőbe így maradt a hőlégfúvós hőkezelés!
Fél napi száradás után! A régi ragasztó el távolítása,majd szélvédő ragasztó össze rak gyors kötözővel jól össze húz és jöhet az ismételt száradás!
Másnap még rendbe raktam a lápa környéki kábeleket egy kis bandázs szalag csodákra képes! Lámpák a helyükre lökös vissza és lőn világosság!

 
>> Tuning és extraAlfa 166 3.0 V6 24V Super // 2011-03-20

Régóta foglakoztatót a gondolat ,hogy hogy is festene fekete tetővel a nagy vad de mostanáig nem igazán jutott el a meg valósítás fázisáig! Min addig amíg nem kaptam egy vissza utasíthatatlan ajánlatot a meg valósításra AlbertoGrande car társtól! Így hát a megbeszélés után házhoz jött és közreműködésemmel felraktuk az(üvegtetőt)!