Mutasd

>> Egyéb2014-04-04

Mivel tavaj nyáron sikeresen kátyú káros lett a balos első Pirelli P Zero igy uj gumi után kellett néznem és ha már venni kell akkor négy lesz és uj és nem 235/40 18 hanem 225/40 18 sok gumit meg néztem de végűla Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 re esett a választás! Hétfön vagy szerdán érkezik és megy is fel a Nagy Vadra!!!

>> Esemény2011-11-21

A mai napon sikerrel teljesítette a vizsgát a nagy vad müszakis ember nem győzte dicsérni hogy milyen jó állapotban van a vas! Remélem 20 év múlva is így fog vélekedni :-)

 
>> Esemény2011-11-17

12-én Szombaton meg ejtettük a már KUL-on meg beszélt fotó riportot az Autostat csapatával akit most is mint Kul-on Gombás Gusztáv képviselt és készítette el a fotókat!
És el készült a cikk is

 
>> Esemény2011-10-08

Kul-ra mentet mind egyet mutatott a km óra! A teli jó volt mint minig és végre el hódította csapatunk a főző verseny első helyét bár csak két csapat volt velünk együtt de ez mit sem von le a teljesítményünkből!
Haza felé meg jöttünk egy igen csak haladós etapot Grandoval és Erharddal! (Alacsonyan szált a három Alfa!) :-)))

 
>> Tuning és extra2011-04-11

Már mikor el készült a (multimedia) tervben volt hogy be lesz bőrözve ez csupán csak egy évet csúszott de meg érte! Ehhez még hozzá jött pár dolog ami kapott új bőrkét. A kormány ami ugyan nem volt indokolt de a perforált bőr már régi álmom volt csak úgy mint az hogy a váltó és a kézifék kar szoknya egy színű legyen az eredeti bőrőzéssel! Csak egy valamit sajnálok hogy a kormány varrását nem piros cérnával varrták de talán így harmonikusabb és nem is mondtam !

 
>> Tuning és extra2011-03-29

Mivel a jobbos lámpa burán volt egy pici lyuk és xenonositást is még jobban (legalizálni) akartam ezért eszközöltem némi átalakítást a lámpákon!
Hozzá jutottam egy pár gyári xenon lámpához ami ugyan elég ramaty állapotban volt de volt amit fel lehetett belőle használni jobbos bura meg a gyári trafó dobozai kb ennyi!
Tehát lámpák ki ha már a jobbos burát így is úgy is lekellet venni a balost is szét szedtem egy kis pucolás nem árt neki!
Ez után jött némi legózás hogy a xenonos és a nem xenonos lámpa hátsó részét össze hozzam a házasság sikeres lett! (az nkh bekaphassssa)
Mikor már majdnem el kezdtem össze rakni a lámpákat akkor jött az isteni szikra hogy a 66 már félig meddig Blackline ugye a tető már fekete mi lenne ha a lámpa által nem használt foncsor rész is be feketedne!? Gyorsan el mentem hőálló fekete festékért és csiszoló papírért !
Ötszázas papírral át csiszoltam alaposan és jöhetett a fényezés 3 rétegben! Mivel csak akkor lesz hő álló a hőálló festék ha hőkezelve van de a műagyagot még sem vághatom be a sütőbe így maradt a hőlégfúvós hőkezelés!
Fél napi száradás után! A régi ragasztó el távolítása,majd szélvédő ragasztó össze rak gyors kötözővel jól össze húz és jöhet az ismételt száradás!
Másnap még rendbe raktam a lápa környéki kábeleket egy kis bandázs szalag csodákra képes! Lámpák a helyükre lökös vissza és lőn világosság!

 
>> Tuning és extra2011-03-20

Régóta foglakoztatót a gondolat ,hogy hogy is festene fekete tetővel a nagy vad de mostanáig nem igazán jutott el a meg valósítás fázisáig! Min addig amíg nem kaptam egy vissza utasíthatatlan ajánlatot a meg valósításra AlbertoGrande car társtól! Így hát a megbeszélés után házhoz jött és közreműködésemmel felraktuk az(üvegtetőt)!

 
>> Tuning és extra2010-12-20

Mivel a csak fél elektromos ülések voltak a vasban és Andy már régóta szívta a vérem hogy nem rendes autó ez így! Múlthéten hirdetek ocsóért (ingyen) elektromos ülést gyorsan le is csaptam rá! Volt némi szépség hiba is a tervben még hozzá hogy szövet volt ráadásul szürke ehez még hozzá jön hogy az egyik ülésfűtés kapcsoló hiányzott a másik pedig rossz volt! Tehát nem passzolt a bézs belső térhez és keltetek hozzá alkatrészek is! De leleményes a magyar alapon először szét szedtem a plüss üléseket ezzel némi rutint szerezve a kárpitos szakmában hogy a bőrössel még véletlenül se történjen semmi baj! Előtte persze ki lettek próbálva a motorok és az ülésfűtés is! Minden működik! Sikeres volt a bőr átültetés!De itt ugye még nincsen vége a műanyagok ugye szürke színűek és a kapcsolókat is felkel hajtani ebben Rohodi Misi volt nagy segítségemre ez úton is köszi neki! Ezek a héten meg is jönnek egy része egyenesen Torinóból! Kellet némi elektromos melót is végezni szerencsére csak a fűtésnek kellet delejt szerezni mivel gyárilag fél elektromos ülés lévén a mozgatás hogy ott volt a csati. Helyükre kerültek az ülések! És ha meg jöttek a rendelt cucok akkor a hétvégén teljesen készen lesznek!

>> Tuning és extra2010-10-06

Kicsit kicsinek találtam már a 17"polírozott felniket így neki álltam keresgélni mi is állna jól a vasnak és végül a 159 patkós gyári 18" felniére esett a választás de mivel a snassz ezüst szín nem igazán állt volna jól a Nuvolanak így kicsit át lett alakítva! Mivel a felni kupakok hiányoztak azokra is keltett egy alternatíva a legkézenfekvőbb ugye az lett volna ha szerzek hozzá de itt is be indult a fantázia mi lenne ha egy kúp lenne a felni közepén így is lett esztergályoshoz el vittem a rajzot méretekkel hogy mit is szeretnék és el is készítette! És Kul 10-en debütált az új felni ahol mindenkinek el nyerte a tetszését!

>> Tuning és extra2010-08-10

Már rég ota terveztem és most meg is valositotam hogy mind két oldalon legyen kipu! Ugy volt hogy meseter ember csinálja de mivel büdös volt neki a meló igy ránk marad a vég erdemény tökéletes egyeletes mind a négy csövön a kipufogás ! Még a közép dob fog cserélödni valamikor és akkor nyeri el végső hangját a gép állat!