- Típus:156 1.6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Matt fehér - fekete tető
Kiszáradni látszanak az első üléseim. Keményen ápolva lett, hogy ne adja meg magát a sok víztől. (az aknába tároltam és feljött a talajvíz) Gyönyörűnek tűnnek. beszerelésre vár. Csak ne lenne ilyen hideg, mert odafagyok a szerszámhoz.
Még az alján lévő kábelekkel vagyok gondban. :-)
Keddi ápolás után szerettem volna beszerelni a piros üléseket. Sajnos 5 nap alatt feljött a talajvíz az aknában és a két első ülésem meg lett fürdetve. A többit a tisztítás után felpakoltam, hogy ne legyen poros. Nem is jutott eszembe, hogy víz lesz az aknába. Elég régen volt. Az ülések száradnak. A hátsó ülést és az ajtókárpitokat, B oszlop kárpitját kicseréltem. A bal hátsót le kell majd megint szedni, mert nem ment fel rendesen. De elegem lett és abbahagytam. Majd hétvégén ismét nekifeszülök. Remélem addig jók lesznek az első ülések is. :-/
A koszt nem kell nézni. :-)
Az első két ülés még a régi. Csak pillanatképek. Már a végén nem volt kedvem kattingatni.
Munkából haza már nem indult a kocsi. Aksim lemerült. Vettem bele másikat. Ami benne volt már volt néhányszor bikázva. Idén már 1x. Többet nem akartam. Azt vártam mikor hal meg. :-) Pont reggel meséltem egy srácnak, hogy nem sok van hátra. Ennyit bírt. 5 év plusz előző életét nem tudom.
Ha jól emlékszem ZAP márka. Garanciára nem emlékszem, pedig mondta a boltos. :-) Rajta van az a lényeg.
Felkerültek a téli kerekek. Mondjuk ma 18 fok van. Majd kiderül.
Lancia Speedline '89es évjáratú felnik.
A kupakok még hiányoznak középről.
Lement vagy 57ezer kilométer és már nyüszögött a vízpumpa. Vízpumpa, vezérműszíj, feszítője és vezetője lett cserélve.
Munkadíj 10 pénz.
(147.860 km)
Ma megérkezett a vezérlés szettem a vízpumpával. Jövő héten csere. Remélem addig még bírja. :-/ Félek, már nagyon sivít. :-) Szerelőt is váltok ezzel.
Ismét kicseréltem az első üvegeket, mert tegnap megcsináltak 10.000 Ft helyszíni bírsággal. Be lettem fenyítve, hogy a forgalmi ott marad másnap náluk, ha nem teszek eleget. :-) Na mindegy. Így is már csúnya volt a fólia. Így legalább ki van szedve, hogy elvigyem újrafóliáztatni.
Megigazítottam a hátsódobot. Utoljára úgy hegesztettük, hogy a cső egy kicsit ferde lett és így feszítette a gumit, ami tartja a dobot.
Leszedtem, elvágtam a csövet, visszatettem a dobot és a csövet is, majd bejelöltem. Megint leszedtem apám hegesztett és 5 perc alatt vissza is ment a helyére. Most már nagyon jól áll. Örülök neki.
Visszacseréltem a hátsódobot. Egy kicsit nekem furán áll, de nem is tudom. :-) Nagyon jó halk. Nem is kell ez a brügés. De jó kellemes. Hogy lehettem ekkora birka, hogy egyáltalán feltettem. Közlekedni nem lehetett. Hánynom kellett tőle.
Apám hegesztett. Jó munkás ember. Egy kicsit ferdén álltottam be, de ez már az én hibám. :-D Örülök. Megint kuss van bent, ha nem vísítana valami. :-) De hamarosan az is megoldódik.
Össze lett ma rakva a gép. Vártam rá kb 3 hetet. Harmadjára kaptam meg a kocsihoz való kuplung hidraulikacsövet. (11.150 Ft)
Kapott egy másik hátsó dobot. Hangos. Szerintem majd jön le róla. 3000-4000 közötti fordulaton van nagy hangja. Majd visszamegy a másik. (2.000 hegesztés).
A munkadíj meg 25.000 Ft volt.
Ja, még volt váltóolaj is. Az izé nem tudom. (7200 postával, nem emlékszem)