- Típus:156 1.6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Matt fehér - fekete tető
Felkerültek a téli Lancia Speedline kerekek '89-ből. :-) Centírozásnál egy kicsit ette a súlyokat. Lehet tél végén görgőzés lesz. Könnyebb lett vezetni a kisebb kerékkel. Lehet megy a háztól a 17"-os kerék. Sajnos lemaradtam a 16"os változatáról. :-S
Fényképgépet nem vittem, emiatt nem tudtam megörökíteni az idei év utolsó nagykerekes pózát, amikor beül a kerék a kasztniba. Durván nézett ki pedig. Az esti pakolásnál viszont kattintottam párat. De már itt is sötét volt. Sajna az ülésfűtésem még most sem jó.
Felnik szépen elpakolva.
26.-án lejárt a műszakim. A vizsgáztató kérte, hogy, ha szeretném majd vinni előtte kb 2 nappal csörögjek rá. Szóval csörögtem 26.-án reggel. Úgy gondoltam következő hétre ad időpontot, addig én meg Pözsóval járok. De nem! Mondta, hogy vihetem. Áááá aznap nem jó, mert strandolok. Jó akkor másnap reggel nyolc. OK! Vittem is! Szólt, hogy lehet szombaton lesz meg, mert sok a meló. Semmi gond. Lakást újítok fel, addig elvagyok kocsi nélkül. Délután sürgök-forgok a városban a Pözsóval és jött egy hívás. Megjegyzem fel se akartam venni, mert hívószám nélül csörgött. Az olyat nem szeretem. A vizsgáztató volt, hogy kész a gép. Óóóóóóóó elmentem kifizettem, de otthagytam, mert nem volt, aki haza hozza a másik autót. Két évre behúzva minden. Rákérdeztem, hogy voltak-e érdekes dolgok, amik számomra fontosak lehetnek. Ezeket majd hétfőn kapom meg. De csak jelentéktelen dolgok vannak azt mondta az inas. Ma reggel el is hoztam a szép esős időben.
Ismét (4.) díszítve az autó. De nem a menyasszonyi autó lesz. Kétszer volt babás autó. :-) Szép autó szó, mi szó. Nem tudom, hogy látszik-e rajta, hogy 12 éves.
155560 km. Úgy emlékszem ennyi volt. :-)
0 280 217 111 (686 13 1 A 520) szemétje. Cserére szorult. Nem pörgött már úgy, ahogy régen. 3.-ban már csak üvöltött és 100 felé nem nagyon szeretett volna menni.
Még kell egy katalizátor, meg akkor már egye fene kidobjuk onnan a lambdát is. Biztos, ami biztos. Eddig a javulás érezhető, de a katalizátor hangja nem tetszik. Maradjon csendben. Nagyon olcsón jutottam a cumóhoz. Gyári Bosch. Szerencse, pedig még húzni akartam, hogy vásároljak egyet a boltból.
Voltam ma műszaki vizsga időpont kérésen vagy hogyishíjják. :-)
Na jó csak havert kísértem el, mert módosítva van az ótója...lehet nem is lesz rajta papír már. Egy kicsit nehezebb már bohóckodni a csicsás autókkal...Bejelentkeztem én is, mert 26.-án lejárnak a papírok. Megmutattam a kocsit. De nem lesz semmi gond. Xenon, fólia, kis rendszám sajnos a múlté. A rossz futómű cserélve. A szélvédőt mutattam neki, mert lehet nem jutok el addig a bejelentkezett szélvédő cserére. Nem gond. Katalizátor néha csörög...nem gond. Ennyi is. Nem lehet gond vele. Nem kellett bejelentkezni, előtte csörögjek kb 2 nappal. De az árat nem kérdeztem meg. Birka. :-)
Fontosabbnak tartottam a klímást, mint a futómű beállítást. :-) Ezért hamarabb jutottam el oda. Sajnos az egyik csatlakozónál engedi a gázt. Ezt majd le kell műtenem és visszavinnem. Megpróbálják javítani. Ha nem sikerül, akkor vásárolnom kell egy olyat. 3000 péz lenne egy ilyen hibakeresés, de majd a végén összeadja és úgy fizetek. :-)
Visszakerült egy időre a nagyrendszám előre. Csavarozva van, ahogy megvettem. Egyszer majd javítva lesz a lyuk a lökösön. (mondom nem én fúrtam át. :-)) Elég csúnya lett. Remélem elhagyom.
Javítottam ismét a pótféklámpát. :-) Mekkora birkaság az.
Megigazítottam a jobb oldali "B" oszlop kárpitját. Itt jó birka voltam. Egy helyen nem szorítottam oda a fület, emiatt lógott... :-)
Az egész autót kitakarítottam belül. Sajnos a külseje maradt, mert nincs víz a garázsban. Eddig az volt a baj, hogy derékig ért. :-)
Olajat utánatöltöttem, mert a cserénél nem lett elég. Nem tudom, hogy. Érdekes dolgok vannak.
Befújtam a katalizátor csavarjait, mert nem lehet leszedni. Még mindig csörög. Sajnos nem gyógyul meg magától.
Az okos kábel még nem akar beszélni a kompjúúúterrel.
A csúnya beszéd csak a sekélyes szókincsű emberek...
Kezdődött, hogy már nem megy a kocsi. Néha csörgött a kipu. Azt hittem a hátsódob megint. Utálom a kipufogót, mindig hangos. Lehet kéne egy normális kipufos. Apám jó lenne, de hogy segítene? Sajnos fizetni kell másnál ezért. LMM-re gyanakszom, mert gyenge a kocsi. Vagy nem is volt sose erősebb? :-) Már keményen csörög a katalizátor alul. Rosszul vagyok. Olaj nem csöpög már. Van melóm vele. Katalizátor csere, LMM csere, klíma gáz kéne beléje...meg szerintem visszakapja a régiüléseket. LMM és anélkül ugyanolyan fosul megy a gép.
A pollenszűrőt 2009.07.28.-á cseréltem. Szép lett. :-)
Hátsó kerekeimen állítani kell egy pár mm-t. :-O
154.660 km
Megszüntek a förtelmes hangok a futóműből. Nem folyik többet az olaj. Ezt még lekopogom, mert ez a legszarabb dolog.
Szóval pár cumesz cserélve lett:
Hátsó lengéscsillapítók (35, 25%-ak voltak), keresztlengők (elhajlottak), hosszlengő (érdekesen mozgatható volt), csonkállványszilent (szétpergett), alsó lengőkar (szétszakadt szilent), kormány stabrúd (ékelve volt a szilent??? paraszt), kutyacsontok elől (le kellett vágni)(7500 Ft/pár), szelepfedél tömítés (másik szelepfedélhez volt anno rendelve), termosztát (nem ott vigyorgott a mutató), bal hátsó kilincs (eltört télen), olaj, olajszűrő (mert 10.000 km-t mentem a másikkal), egy kis peremeztetés a jobb hátsó sárvédőn (mert belert a kerék...még mindig olyan, lehet kap majd egy másik ültetést). Másra nem emlékszem.
Amit fogok valamelyik nap az a pollenszűrő és abaktörlő lapátok cseréje, jobb első és jobb "B" oszlop kárpitjának cseréje.
Megvárom fogja-e fújni az olajat és, ha nem akkor klímáshoz veszem az irányt. A szélvédő cserére már be voltam jelentkezve, de hamarabb vittem a szerelőhöz. Ez csúszik. Műszakin nem hiszem, hogy átengednek a repedt szélvédővel.
Meg kell igazítanom a csomagtartóban a kárpitot, mert nem tetszik a helyzete.
Munkadíj 20.000 Ft
Köszönet az alkatrészekért Erhardnak, Petya 2.4-nek és Alfamannek.
154.660 km