Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 1.9 JTD >> Blog
- TĂpus:146 1.9 JTD
Mindent errĹ‘l a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokolják a tĂpust - Évjárat:1999
- SzĂne:Piros
Hidegen elkezdett a motor fĂĽstölni, hangján is hallatszott hogy nincs rendben az alapjárat. KezdetnĂ©l dobta hibára a kuplung hibát, kĂłd alapján utána olvastam Ă©s meglett a hiba oka. Korábbi felsĹ‘ kuplung munkahenger csere után nem Ă©rt hozzá a jeladĂłhoz a pedál felsĹ‘ állásban. Utána állĂtva a kapcsolĂł. Elvileg ez is okozhatott volna rossz alapjáratot mivel a motorvezerlĹ‘nek adja a jelet a pedál állásárĂłl, de eddig meg akkor miĂ©rt nem csinálta...?! HibakĂłd törölve Ă©s nem jött vissza, tehát legalább ez is kiderĂĽlt Ă©s megoldva. MĂ©g fĂĽstölt ugyan Ăşgy persze , prĂłbáltam másik lĂ©gtömegmĂ©rĹ‘vel is de ez sem oldotta meg. Vettem fecskendĹ‘t Ă©s csövet, majd jött a rĂ©solaj mĂ©rĂ©s. KĂĽlönbsĂ©g nagy volt, Ăgy láttam hogy kettĹ‘t Ă©rdemes lenne cserĂ©lni (2. Ă©s a 4.) TartalĂ©kba vettem is 2 Ă©vvel ezelĹ‘tt 2 db porlasztĂłt, amit jĂłnak hirdettek akkor. Kellett kihĂşzĂł kalapács, megrendeltem csak volt 2 hĂ©t mire kikĂĽldtĂ©k. Beletettem a kĂ©t másik porlasztĂłt Ă©s az egyiknĂ©l kifĂşjt a motor járása közben. Evvel Ăgy 2-3szor eljátszottam ki be szereltem, takarĂtottam a fĂ©szket a hengerfejbe mire a porlasztĂł lefogatĂł tĹ‘csavar menetbĹ‘l 1 cm letört. Tök jĂł gondoltam, Ăgy ma reggel megkĂ©rtem fatert hogy hĂşzzuk el az autĂłt hozzá, ott van hegesztĹ‘. Nem adta könnyen magát a tĹ‘csavar de negyedjĂ©re ki tudtam tekerni a hengerfejbĹ‘l. Fater adott másik tĹ‘csavart, menetrögzĂtĹ‘vel bekentem majd mehetett Ăşjra össze minden. Sok takarĂtás vagy minek köszönhetĹ‘ de a porlasztĂł a helyĂ©n Ă©s nem fĂşj ki, leellenĹ‘rĂztem. Persze rĂ©zpasztát kapott a kĂ©t Ăşj porlasztĂł hogy ne rohadjon bele. Kiszedett porlasztĂłk közĂĽl amelyik a legrosszabb volt a mĂ©rĂ©s alapján, azon látszĂłdott is kiszerelĂ©snĂ©l hogy az Ăşgymond "koszos" volt. Ăšjabb rĂ©solaj mĂ©rĂ©s az Ăşj porlasztĂłkkal Ă©s elĂ©gedett vagyok vele, szĂ©pen jár a motor, Ă©s erĹ‘s is. ĂŤgy csak szerszámot (21000,-), rĂ©zpasztát (1200,-) Ă©s a rĂ©solaj mĂ©rĂ©shez kellett fecskendĹ‘t Ă©s csövet vennem (2180,-). PorlasztĂłk anno egy 20as volt a kĂ©t db.
Aztán jött a kerĂ©kcsere Ăşgy hogy Ăgy a közel 3 hetes állás után Ăşjra szaladhat :), kapott Ăşj kerĂ©k csavarokat is, amik hosszabbak de mĂ©g elfĂ©rnek (7210,-)



1
617
FĂłrum
Friss topicok
- Spider
- EgyĂĽnk-igyunk, amĂg teh...
- Alfa törtĂ©nelem, hĂres ...
- Zenebutik
- 4C
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- RetrovĂziĂł - A '70-es, ...