Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 1.9 JTD >> Blog
- Típus:146 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Piros
Visszatérő hiba, most a biztosíték működött. Üzemanyag nyomás hiba. Indítási 250bar helyett csak a 60bart érte el. Cseréltem a tankban üzemanyag pumpát és szűrő takarítás. Utána elől is cseréltem szűrőt újra, de a hiba fennmaradt még mindig. Cseréltem a magasnyomású pumpán nyomás érzékelőt meg az utána lévő érzékelőt is. Végül maradt a magasnyomású csere, elmentem a közeli bontóba és hoztam egy ugyanolyant. Kicserélve még mindig ugyanaz a hiba, de hibakódot nem írt. Fél perc indítás után elindult mind a két pumpával de csak fordulaton tudott dolgozni. Légtömegmérőt is cseréltem, semmi változás. Majd a magasnyomású pumpán újra érzékelő csere, ami már volt benne előtte, evvel állt le az autó mikor meghibásodott. Az érzékelőn észrevettem hogy az'O' gyűrű tömítés kicsit ki volt csípődve, kicseréltem és azóta jó. Bár nem áll össze a dolog mivel ott üzemanyag van és ha nem tömített akkor szivárgásnak kellett volna lennie, na mindegy, számomra így most ez rejtély. Akkor értettem volna hogy elszökött a nyomás. Összességében amiből most más van benne az az üzemanyag pumpa a tankban, a magasnyomású, légtömegmérő. Még elektromos csatlakozó vagy kábel hibára tudok gondolni és szerelés közben lehet újra érintkezik...passz igazából. Idén már sokszor előjött ez a hiba és mindig valami lett javítva és akkor egy hónapig hibamentes. Majd kiderül most meddig megy...
Szerelés közben cseréltem a kartergáznak a lecsapatója előtti 'T' alakú gumicsövét, mivel kirepedt.