Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 2.0 TD >> Blog
- Típus:146 2.0 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Kék
-Kábelek becsövezése és rendezése a két nyúlványon és a vízhütő mögött az adagoló körül
-új víz tartály
-ventilátor motor védő burkolata is felkerült (eredeti szép darab)
-találtam itthon gyári üzemanyag fűtőt, be is került de még rá kell jönni miért nem kap áramot. Lehet hiányzik valahonnan relé vagy csak a hideg érzékelő van benne. A csati már bent volt hozzá eredetileg
-kapott akkumulátor védő burkolatot, gyári csak fordítva lehet felrakni, de nem gond. A kivágások helye így passzol.
A klímám kiderült hogy a párologtatónál ereszt, úgy hogy lesz egy műszerfal kibontás
A hengerfejezés is jó lett az eddigiek szerint.
Az hideg indítások nem túl meggyőzőek voltak, mintha fel levegősödőtt volna az üzemanyag rendszer, ami simán elképzelhető, ennek eredményeként hidegen kopogós hangja volt és magasabb fordulaton füstölt a próba úton.
Először adagoló beállításra gondoltam mivel ilyen sokáig nem lehet levegős gondolván, de mikor lekerült az üzemanyag szűrő akkor látva hogy csak félig volt üzemanyaggal. Feltöltöttem.
A tegnapi nap jól is indult, nem is volt kopogós hangja és a tükörben semmi füstöt nem lehetett látni.
Majd a folytatás kiderül hogy csak ennyi volt a probléma, vagy csak tegnap jó napja volt :)
A váltó olaj szint rendben van, később ránézek hogy esetleg a bal féltengelynél minden rendben van szivárgás ügyileg
A Kipufogó csatlakozó : össze hegesztés helyett maradt a bilincses megoldás. Eddig jó, és nem fúj ki.