Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> 146 2.0 TD >> Blog
- TĂpus:146 2.0 TD
Mindent errĆl a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokoljĂĄk a tĂpust - ĂvjĂĄrat:1996
- SzĂne:KĂ©k
-KĂĄbelek becsövezĂ©se Ă©s rendezĂ©se a kĂ©t nyĂșlvĂĄnyon Ă©s a vĂzhĂŒtĆ mögött az adagolĂł körĂŒl
-Ășj vĂz tartĂĄly
-ventilĂĄtor motor vĂ©dĆ burkolata is felkerĂŒlt (eredeti szĂ©p darab)
-talĂĄltam itthon gyĂĄri ĂŒzemanyag fƱtĆt, be is kerĂŒlt de mĂ©g rĂĄ kell jönni miĂ©rt nem kap ĂĄramot. Lehet hiĂĄnyzik valahonnan relĂ© vagy csak a hideg Ă©rzĂ©kelĆ van benne. A csati mĂĄr bent volt hozzĂĄ eredetileg
-kapott akkumulĂĄtor vĂ©dĆ burkolatot, gyĂĄri csak fordĂtva lehet felrakni, de nem gond. A kivĂĄgĂĄsok helye Ăgy passzol.
A klĂmĂĄm kiderĂŒlt hogy a pĂĄrologtatĂłnĂĄl ereszt, Ășgy hogy lesz egy mƱszerfal kibontĂĄs
A hengerfejezés is jó lett az eddigiek szerint.
Az hideg indĂtĂĄsok nem tĂșl meggyĆzĆek voltak, mintha fel levegĆsödĆtt volna az ĂŒzemanyag rendszer, ami simĂĄn elkĂ©pzelhetĆ, ennek eredmĂ©nyekĂ©nt hidegen kopogĂłs hangja volt Ă©s magasabb fordulaton fĂŒstölt a prĂłba Ășton.
ElĆször adagolĂł beĂĄllĂtĂĄsra gondoltam mivel ilyen sokĂĄig nem lehet levegĆs gondolvĂĄn, de mikor lekerĂŒlt az ĂŒzemanyag szƱrĆ akkor lĂĄtva hogy csak fĂ©lig volt ĂŒzemanyaggal. Feltöltöttem.
A tegnapi nap jĂłl is indult, nem is volt kopogĂłs hangja Ă©s a tĂŒkörben semmi fĂŒstöt nem lehetett lĂĄtni.
Majd a folytatĂĄs kiderĂŒl hogy csak ennyi volt a problĂ©ma, vagy csak tegnap jĂł napja volt :)
A vĂĄltĂł olaj szint rendben van, kĂ©sĆbb rĂĄnĂ©zek hogy esetleg a bal fĂ©ltengelynĂ©l minden rendben van szivĂĄrgĂĄs ĂŒgyileg
A KipufogĂł csatlakozĂł : össze hegesztĂ©s helyett maradt a bilincses megoldĂĄs. Eddig jĂł, Ă©s nem fĂșj ki.






