Mutasd

>> Szerviz2016-10-14

Vezérléscseréig garázsban mentegetett morgó vágtába indult...volna, de mi van ezzel a vízzel...nem akarta elhagyni a hatvan fokot mutató.
Kérdés fórumba, és olvasás is...termosztát csere. Youtube okosodás, kb van minden, berendeltem termosztátot, nem is néztem mi van kocsiba, élből garnitúra bilincs.
Bontogatás. Szépen ment minden bilincsekig. Hátsó, amitől legjobban féltem csavaros bilincs volt, minden más az a nem tudom minek nevezett gyári...egyszer szívesen megnézném, hogy kell levenni, nem kísérleteztem, romboltam. Összességében három és fél óra volt kiszedni termosztátot. Igaz közben meg kellett állnom kiereszteni a gőzt.
Szeretem, imádom morgót, nem vagyok hajlandó idegesen nyúlni szívéhez. Lenyugodva folytattam. Vízcsövek nagyon nehezen jöttek le. Kínomban vastagot levettem hűtőről...bezzeg onnan simán lejött...nehogy törjön valami. Ha régi termosztát törik az ok, de hűtőt eszetlenség miatt bűn lenne cserélni. Minden járulékos kár nélkül kikerült termosztát, fél óra alatt összeraktam, friss fagyálló bele...
Jött a hidegzuhany...szerelés közben morfondíroztam is, nem kellett volna e egy kicsit elindítani, hogy melegedjen csöppet víz, mégis lágyabb lenne cső, de végül óvatosság győzött, hidegen szereltem.
A hidegzuhany: nincs áram..vagyis van, de kevés. Akksi koppra lemerült. Utólag rájöttem csomagtartó négy napig nyitva volt, ne kelljen bemászkálni nyitni zárat. Ez többet nem fog előfordulni. Ősöreg töltő reaktivál, akksi ki nagyfokozatú töltés, két óra tipródás, akku vissza, indul. Jó.
Sasolás. Minden oké, nem folyat, nem szivárog, minden rendben. Óráknak tűnő percek, mutató vánszorog feljebb, na akkor próba.
S lőn kotor lassan melegszik. Ritka randa idő volt, hat fok. Hát menjünk, sose derül ki mi van. Egy kilométer után még csak hatvanöt fok, persze nyugis tempó, max 2000 fordulat váltásnál, óvatos settenkedés. Gondoltam menni nem lehet nézzük fűtést. Áradó meleg(addig nem bolt értékelhető fűtés) ó, egy élmény volt hat fokos garázs után. Persze fűtés visszahúzta hőfokot, de nem állt meg, már sosem látott nyolcvan fok, klímát be is löktem 28 fokra. Meg is lett 88 fok, ott megállt nem ment sehova. Sötét volt, így maradt az alacsony fordulatú poroszkálás a mai napig.
Ma Fangio mesterhez elszaladván, jó vezérlés, melegebb idő, napsütés, kicsit autózhattam végre. Sajnos nagyon futottam, kerekek be, tűz haza.
Téli kerekek fel. Pihi.
Minden jó.