![]() | ![]() |
A kipufogó utolsó harmada megadta magát, így szükség volt egy cserére.. csövecske két dobbal.
Ezen kívül a fékbetétek is csereérettek lettek hátul, így kapott egy új szetett a kicsike :-)
Fölkerültek rá a 156-ostól örökölt felnik... Nem mondható csúnyának :-)
Igaz, hogy szervízkönyves, de vannak benne hézagok, így inkább biztosra mentem és elvégeztem rajta a szokásos nagyszervízt... Minden szíj, feszítő, szűrő és persze olaj (Selénia 20K). Ezzel már nem lehet gond.
Végre egy nyitott gépezet... :-) Szép, és eddig úgy tűnik, hogy jó is :-)
Nagyon gyorsan belefutott akkora táv, hogy máris megint jöhetett egy olajcsere. Picit tovább gurultunk a kelleténél, de még nem volt vészes, az aktuális kilométerállás 149000. Természetesen a szokásos Selénia WR diesel ment bele, friss levegő és olajszűrővel. Ezen kívül belenéztünk az agyába és mivel két izzítógyertya hibát jelzett ezért azok is ki lettek cserélve egy kalap alatt :-)
És még egyszer sikerült belefutni...
Most 100 helyett 119, úgyhogy "csak" 30-as csekk ütötte a markomat :-D
Végre sikerült befejezni a felniket is, megkapták a színt amit szerettem volna, úgyhogy mehettek is föl rá a Bridgestone Potenza 225/40R18-as taposók... Nem semmi látvány így a vas!!! :-)
Gondolom nem kell elmondanom, hogy miért is festettem le a féknyergeket... Lényegesen jobban néz ki, ennyi :-)
Megkezdődik hát a véget nem érő csinosítgatás...
Első a sötétítés, természetesen :-) Skyfol UV-s fólia körbe-karikába.