Sikerült hozzájutnom két hátsó lengéscsillapítóhoz, egész jó állapotban egy Komárom-Esztergom megyei Alfa bontóból+ vettem hozzá 2 hátsó Monroe rugót, most már nincsenek érdekes hangok, és nem úgy néz ki mint a rakéta ha 5-en ülünk benne + Vettem egy Bosal hátsó dobot, mivel a gyári már elég rendesen kezdett szétnyílni. Ezzel kicsit gondban voltunk, mert az eredeti ovál alakú volt, viszont ez az után-gyártott négyzet alakú, de az egyik pánt hajlításával sikerült úgy eligazítani, hogy nem veri a kasznit + 2 hátsó kézifék bovden lecserélve, ezt még a nyáron meg akartam csinálni, azóta kicsit felejtődött, de csak meg lett ez is + 2 első tompított izzó csere, Osram-ra. Remélem tovább bírja mint az előző Osram (2 hónap) + Két első ablaktörlő + Gázolajszűrő cserélve+ Pollenszűrő csere + Levegőszűrő csere + Selénia WR megvéve + Szűrő, ezt majd jövő hónapban cserélem, most 10 ezernél járok még az előzővel, ugyan ez van benne most is. Fékolaj, és váltóolaj is meg van, utóbbit már csak meg kell találni hova kell betölteni. A leeresztője megvan, az eléggé szem előtt van, de az utántöltő, na az nekem még jó kérdés, már nem akartam szétbontani a fél motort. Magyarázat: 2,4 Jtd M-jet - mint ezt tudjuk igen csak össze van minden zsúfolva. Biztos kényelmetlen is annak a 175 lovacskának :)
>> SzervizAlfa 156 Sw 2,4 Jtd M-jet 20V // 2012-11-24