Mutasd

>> Szerviz2007-10-31

A víz nem tudott rendesen felmelegedni kivéve, ha nagy dugóban álltam. Úgyhogy így tél előtt aktuálissá vált a termosztát cseréje. Gyári került bele. 28e Ft volt :-O Az utángyártott 18 lett volna, de azokról csak rosszat hallottam, úgyhogy maradtam a drágább alkatrésznél.
Egyúttal lecseréltettem a hűtőfolyadékot is, meg az ablakmosót. Illetve volt még egy apróság. A légszűrő ház berezonált. Meg kellett keresni, hogy hol engedett el.

>> Szerviz2007-10-02

A tempomatot nem lehetett bekapcsolni az autón, így elvittem Szamosiékhoz, hogy nézzék meg mi a gond. Kiderült, hogy a kupplungnál van egy kapcsoló ami szét volt esve. Szegény szerelőnek elég nehét dolga volt a kapcsoló ki és beszerelésével. Elég hülye helyen van. Össze is tudták rakni. Ez a része a szerelésnek 3300 Ft volt. Azóta tök jól működik.
Ha már ott voltam kiüttettem a légzsák hiba visszajelzőjét. De két nap múlva megint világított :( Tovább kell nyomozni, hogy mi lehet a gond.

>> Autóápolás2007-09-16

Ma végre eljutottam odáig, amire 2 hónapja várok. Volt szabadidőm, nem volt se meleg, se hideg és az eső sem esett. Ezért nekiálltunk a bőr ülések takarításának. Nem kicsit lett koszos a törlőrongy :) Turtlewaxot használtunk, elég jól lehozta a koszt.

>> Szerviz2007-08-24

Pár hete vettem észre, hogy amikor a turbo el kezd tölteni, akkor egy sokkal hangosabb susorgó hang jön a motorból. Olyan volt a hangja mint amikor szélvihar van :) Kiderült, hogy megrepedt az a gumi cső, amin keresztül szívja a levegőt a motor.
Elég drága mulatság ez az alkatrész, mondván, hogy nagy nyomásnak kell ellenállnia és csak gyáriban létezik. Az enyémnek azért sikerült megrepednie.

>> Autóápolás2007-07-17

Ma le lett mosatva az autó reggel. Ekkor még nincs felhevülve a kasztni, így kevésbé árt neki :)
És mostanában olyan jó a forgalom reggelente Budapesten, hogy nem is értem be később emiatt a munkahelyemre.

>> Szerviz2007-06-28

Na megvan a felújított stabrudam :) Csöndes lett az autó. A munkadíjat kissé magasnak érzem most. 15e volt. A csere után természertesen futóműbeállítás is volt, hogy ne kóvályogjunk.
Benne figyel az új akksi is: 74 Ah Eagle. Sosem hallottam még róla, de rá van írva, hogy for Alfa Romeo meg Ferrari. Akkor rossz már nem lehet :-)

>> Szerviz2007-06-23

Ma tankoltam. Mikor el akartam indulni, akkor se kép se hang nem volt az autóban :(
A motort sem pörgette. Kihívtam az Autó Klubot. A diagnózis: az akksi kuka. Mindenre gondoltam, de erre nem, mert előtte 2 perccel még pöccre indult. Hát ez van. Kaptam kölcsön akksit a szerelőmtől, jövőhét elején megy hozzá, addigra szerez új akksit és a stab rudat is cseréltetem, ha már ott van.

>> Egyéb2007-06-16

Ma az Alfa Romeo Club szervezésében levő Gorenje Mediterrán partyra mentünk el. A találkozó elsősorban arra volt jó, hogy ismerősökkel beszélgessünk. Rettentő meleg volt, természetesen le is égtem :)
A találkozón részt vett néhány Maserati is. Gyönyörű hangjuk van! :)
Mivel ma van a születésnapom, kaptam egy Giulia TZ2 modellt is. :)

>> Szerviz2007-05-28

Egyik helyzetjelzőm sem világított, így most neki álltam kicserélni őket. Az első meglepetés az volt, hogy 1000 Ft darabja, a másik pedig az volt, hogy valószínüleg már cserélték őket az autóban és le van mindkettő foglalaton törve a kis fülecske, amit meg lehet fogni ahhoz, hogy kivegyem a foglalatot. Így kicsit nehezebb és anyázósabb volt a műtét, de végül sikerült :)

>> Szerviz2007-05-26

Az autó megvételekor már tudtam, hogy a futóművét megették a Bp-i utak. Kiderült aztán, hogy a féktárcsák is kopottak már, úgyhogy nem odáztam tovább a dolgot, megcsináltattam amit csak tudtam. Így tehát első alsó lengőkarok újak kerültek bele, a felső lengőkarokat pedig újra szilentezték. A 2 Z kar is ki lett cserélve. Kapott Új Ferrodo féktárcsákat is az autó és Textar? betéteket + a kézifék kötelet is cseréltettem. A stab rúd egyelőre kimaradt, de lassan ő is következni fog.