- Típus:166
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Ezüstmetál / Grigio Chiaro VR
Szombat reggel sikerült deffektett kapnom az M3-on... A vége egy jobbhátsó oldalszakadás lett.. Eddig 225/50 -es gumik voltak rajta és nagyon visszafogta a kocsit. Ezért, így most 4 új Yokohama C Drive pacsker van a kocsin 215/45 R17 méretben.
Hála az Eu-s komformnak 3db katalizátor található a vasban... Ebből egy (porcellán) már üres volt de ,szétesett az első iker (fém) kat.-om belseje... Kapott egy 156-ból egy kevesett futotatt, és némi mókolás után ( D.Z.-nek köszüönhetően) tökéletesen müxik.
Persze ki is fújt a kicsike az egyik leömlő csőnél így körbelett mindegyik hegyesztve, hogy ilyen már ne legyen vele...
A fenne vinné el ,hogy 10.000km alatt tönkremegy egy új Valeo kinyomó is... úgy tűnik konstrukciós hiba, mert másnak meg eltört 5000 után... :S
Bara Laci munkájaként elkészűlt a kormány újrabőröésem. Igényes és nagyon szép lett. A varrással nagyon meg vagyok elégedve, mert a gyári siralmasan gagyi volt...
Ma megtörtént a komplett vezérlés csere... sajnos verérlésmódosítóval együtt :S ...dehát ez van. Most minden pöpec
Pici pénzért /szinte ingyen ;) / Zé-től sikerűlt beújítani 2 db első gátlót egy 2.0 V6 TB-ós 166-ból.
Kicsit keményebb rugózású és keményebb gátlok vannak most benne az eredeti Ts-éhez képest. Élvezetesebb az autókázás ,és érezhetően jobban fogja az utat... :P