- Típus:166
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Ezüstmetál / Grigio Chiaro VR
Ma sikeresen átléptük a nagy mérföldkövet az autóm életében.... :)))
Még a 2x ennyit bírjon ki!!! :))))
A minap (01.11) megtörtént a kocsi szétszedése, hogy a kuplungot és afőtengelyszimeringet kicseréljük... Több órás bocolás eredméne az lett ,hogy a kettőstömegű lendkerekemből egy fém takarólemez leesett és beszórúlt a kuplung és a lendkerék közé :S ...ezt kiszedtük és minden ment vissza az eredeti állapotában ,mert új lendkerék nélkűl nem érdemes folytatni a dolgot... folyt köv ha kapok lendkereket ami kb 88e. és 95e. között lesz valahogy ... HURRÁ!!!
De azért a termosztátot és a gyertyákat sikeresen kicseréltük.
A gyertya csere már rá fért... most mintha picit szebbe járna ,és a fogyasztás is 0.5 litert csökkent volna...
Sikeresen megérkeztek az alkatrészek a "Nagy" beavatkozáshoz.... a kulung napról-napra egyre szarabb... folyamatossá vált a remegése a kaszninak és darabosabb a kuplung kinyomási útja is... :(((
Kuplung (Valeo) :Gyertyák (gyári NGK ):
Termosztát (gyári )
Főtengely szimering (kuplung felöli, gyári)
Fagyálló folyadék 8L (Paraflu / gyári / )
Ma jött el a napja, hogy ebbe a kocsimba is belerakjam a xenont..... kisebb mókolás után tökéletesn müxik minden.. :) Picit sötétebb kéket szerettem volna, de ez is megteszi.... ezzel jobban látok, mint a kékkel az adatok szerint.
Engem is utolért a centrál motor hibája. :( a jobb oldali még a megvásárlás elött ki lett cserélve ,de most megadta magát a bal.
Az egész egy egybeépített rendszer. A zár a elektro motor minde egyben van és kompletten cserélhető 20e. jómagyar forintért.
De még is javítható. :)
1. kárpit le.
2. zár ki szed
3. zár szegecseket le kell fúrni.
4. kis elektro motor kiszed, majd szétszed.
5. szénkeféket visszarakni a helyére+ némi tisztítás
6.mindent vissza és hiba letudva.
Külön csak rolót nem lehet beszerezni így kapott egy bontott gyái rolóskalaptartót.
A nem megfelelő kotvány mühelyek miatt néha akratlanul is kell néha ilyen apróságokat cserélni.... dióhélyban az előző átmérője kicsi volt és emiatt elég hamar elfáradt. => CSERE.
Miután levágták jöttünk rá hogy a katalizátor is ki lett lyukasztva (biztos valmai csodát, na meg plusz 30 Le-őt vártak a kocsitól, ez asztán az igazi Sufni tuning!!!!) így le lett vágva az is és ki lett ürítve a belseje ,nehogy kár tegyen a rendszerben.
Már korábban megvettem, csak nem jutott idő a cseréjére. Most már ez is meg van :-)
Egy vadonat új kerékgarintúra télre:
Michleni Pilot Aplin 2 93V
205/50 R17 méretben
Olaj és olajszűrő csere. Természetesen gyári Selenia Alfa olajat kapott a drágaság.
Első fékbetétcsere, ha majd ez a garnnitura elkopik akkor tárcsa csere is lesz rajta.