- Típus:166
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Ezüstmetál / Grigio Chiaro VR
A jelenlegi gumi kicsit zajosabbak voltak és enyhe vibráció is volt magasabb sebességnél. Előlre új Kumhot hátra pedig 90% -os Michelin PS3-ok kerűltek fel.
Óra állás:273656
Érdekes kopogó hang miatt amit a gömbfej produkált az alsó lengőkarban , új lengőkart kapott.
A tárcsák nagy válla miatt úgy döntöttem ,most érett meg a cseréjük. A betétek, igaz már 90.000km-t futottak de még mindíg 3,5-4 mm es ferodol réteggel bírtak.
Amiért ilyen jól bevállt a Steinhof betét ,így ma az Ellaforgnál a tárcsákat és betéteket is ebben a márkában vásároltam meg.
A rendszerbe pedig új fékolaj került.
A futómű természetesen mindíg rendszeresen karban van tartva ,de ezt nem mindíg posztoltam... Az első lengőkarok már 3 éve fel voltak újjítva az első-felsők pedig másfél évente csereérettek :(
Holnap hátsó csonkállvány szilent csere és kézifébowden csere vár a gépre.
Próbaképp az első közép/mély hangszórókat macAudi MP 2.16 -os hangszórókra cseréltem ki...
Bekerűltek az új Monroe Reflex gátlók.
Ezután a kettőstömegű kiiktatása kezdődött. Beszerzésre kerűlt a 156-os sima lendkereke, a hozzá tartozó vadonat új Valeo kuplungszett, ami nem tartalmazott kinyomócsapágyat. Emiatt egy 164-es kinyomót kapott, mert a Bárdi álltal adott kinyomó nem volt megfelelő ehhez a szerkezethez..
Végűl összeálltak a dolgok és zökkenőnetesen indúl most már a kocsi....
Megtörtént a komplett fényezés és a kocsi összerakása.
Továbbá újra lettek krómoztattva a kilincsek, és jobb oldalra egy új bal oldalra pedig egy 1éves bontott fényszórót kapott....
Ma készűlt el a gépsárkány. Kicsit fel lett furva és kapott négy új dugattyút a nagyobb átmérőre. Na ha meg ha már szét volt szedve minden így kapott új hidrotőkéket is...
2012
Újboli nekifutás. Az előző műhely túlfurta a blokkot :( másik blokkal mindent kezdhető előlről. De kész lett, és minden ugyan olyan mint rég, csak épp az olajat nem eszi már...
....Szimeging kilőtt, olaj elfolyt, és ezt mind a pályán. 4. henger + hengerfej kuka.
Az új alkatrészekre még várunk... Addig másik motort kapott.
Boldog 45k kilóméter elteltével a vásárlás napjától aktuálissá vált az Első Alsó lengőkarok felújítása... Kapott új szilenteket és új gömbfejeket... Ismét minden patent ;) A felső lengőkarok pedig már egy 2 hónapja ki lettek cserélve.
Mivel behalt a 2hónapja kicserélt csapágy ...és galyravágott elég sok fontos dolgot ezért kölcségkimélőbb volt egy 50k-et futott váltót beledobni....
Váltóolaj és szimeringek cseréje, mert csepegtette az olajat. És ha már le lett szedve akkor egy két csapágy cseréje, mert volt benne egy furcsa zörgő hang.