Mutasd

>> Szerviz2014-10-24

Ezt is megéltük. Egy csütörtök esti laza körre készültem. Odakint a hőmérséklet 7 fok körül, nehezen is köszörült induláskor az önindító, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hát majd 10-15 percig nem kapcsolok rágyióót had töltődjön. Aha. Csakhogy a fátyolos hideg alapjárat, meg az amúgysem acélos akksi miatt szépen egy rossz kuplungmozdulatra leállt a ketyere. Indítok, de csak valami nagyon gyötrődő hangot hallok, ahogy próbál átfordulni a főtengely. Aztán amikor elengedem a kulcsot, villan a riasztó, kész, vége, meghalt a dolog, innen nem megyünk egy könnyen. Persze, ha egy kupac szarban fekszel, még rád is taposnak: az alacsony akksifesz miatt az immó lámpa is világít. Próbáljuk bikázni, de az immó nem enged. Marad a kötél. Reggel akksi ki, töltőre fel, 5 óra lassú töltés után minden rendben. De az akksi nem maradhat, mivan, ha 50 kilóméterre otthontól állok meg? Obiba be, újakksival ki (BOSCH, 30 ruppó volt, nem húzza már úgy a tárca a zsebem:)), majd otthon betettem. Úgy tekert az indítómotor, majd kiesett a blokk. Eggyel kevesebb tényező, ami miatt azt mondhatják: "Alfa... mit vártál?".