156 kezdetek:Labanc autó lévén némi rozsda volt a karosszérián.Főleg a két első sárvédő alja,ahol a küszöbbel találkozik.Fő oka az lehetett a mértéktelen téli sózáson kívül,hogy a labanc "mesterek" nem rakták vissza a dobbetétek alsó rögzítő csavarjait .A téli szmötyi meg szépen megállt a két lemez között.A másik gond a jobb hátsó sárvédő szakszerűtlen cseréjéből adódott rohadás szintén a küszöb és a sárvédő találkozásánál.
Elsőre sárvédő cserén gondolkoztam,de olyan horror árakat mondtak a bontott alkatrészekre is ,hogy azt hittem befonom a szemöldökömet.Mivel idestova 25 éve karosszériázásból,autójavításból élek,gondoltam nem lehet kihívás ,megcsináltam.Meglepő módon az alján semmi rozsda nem volt!Ettől függetlenül lefújtam kaucsuk bázisú alvázvédővel(megtisztítás után)valamint adtam neki egy komplett üregvédelmet is.
Ami még javításra szorult,az az első futómű.bal felső lengőkar kopogott,valamint a stabilizátor szilentek.
Ami cseréltem:alsó,felső lengőkar: 21015 Ft kedvezményemmel
Stabilizátor szilentek: 880Ft 2db
Stabilizátor pálcák :2820 Ft 2db
Gates vezérmű szíj szett vízpumpával: 22312 Ft
Gates hosszbordás szíj szett : 13590 Ft
Olaj szerviz szűrökkel :22029 Ft Eneos 5w-40 olaj 10.000km-nél csere!
Munkadíj: 0FT Magam csináltam.
1
645
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia