Logikus lépésnek tűnt rögtön ezt is kicserélni, ha már majdhogynem hozzá lehet férni :)


Ha már lent van a váltó, nosza nézzünk bele.
Szerencsére semmi incidens nem várt belül :)
Összes szimmering és O-gyűrű cseréje megesett.



Pár napja lenn a váltó... rávettem magam egy kis pucoválásra is....
Leugrott a csapágy a középső féltengelyről is.
Bónuszkép kuplungékról...



Hát az van, hogy meguntam, hogy kotyog a váltórudazat, meg a kuplung is lassan megunta a pályafutását.... --> nosza szét kell szedni...
A váltórudazatot kellemetlenül szopás kibontani :) többek közt kipuff és az feletti takarólemez levétel...
Szerencsére rozsdával továbbra sem találkoztam.
Kipuff egy helyen kifúj, az is hegesztendő...



Évekig vadásztam bőrülést a 155be....
Aztán nem volt és befaragtam a fiat coupe-ét...
Aztán azt elpasszoltam...
Aztán most megint lett egy Marklartól :)
Kicsit foglalkozni kell vele, de jó lesz, érzem... :)




Sajna megpusztult a Bosch Silver akksim.
2002-es gyártmány, én már használtan vettem 2006ban kemény 3000 ftért, szóval megszolgálta az árát.
Ma vettem egy új Bosch S4est, remélem ez is jópár évet kihúz :)
Tán ez a dal passzol hozzá :))

Úgy alakult, hogy kicseréltem az első fóliás oldalüvegeket, műszakira készülvén...
Ha már ott voltam, megzsíroztam az ablakemelőket, meg a zár/kilincs környékét is.
Kiugrott a xenyon, és kicseréltem a kiégett helyzetjelzőket is.
Négypólusú Beru UXF56 Platina gyertyákat kapott, mivel a gyári Golden Lodge nem beszerezhető...
Ilyenkó' nem szeretem, hogy 8 kell bele... :))

Sajnos alfacitybe menet félúton szétugrott a váltórudazatom...
Sikerült visszarakni, SD aktív verbális segítsége ellenére is :))
Kikopott az egyik kis gömbcsukló / Faudi-fej; egy drót segítségével ideiglenesen fixáltam...
Egyébként az erőd jó volt, miután elszállt a lila köd :)





Ma kicseréltem a gumi benzincsöveket a szívócsonk alatt..... nem volt kellemes mutatvány...
0
669