2010.03.26. Első féktárcsák (edzett Breco) és fékbetétek cseréi.
2010.03.19. 4 db új Champiro HPZ GT nyári gumi. Km: 174.300.
2010.02.26. 4-5 ezres fordulatnál megtorpanás, mintha letiltana. Fiat Kelet-Pestnél kiolvastattam a hibákat (~5000 Ft) és azt mondták, "gyengélkedik" a légtömegmérő. Ma kicserélődött. Mindjárt más a világ!:)
2009.12.14. Gyertyák és fékbetétek cseréje. Közben úgy három héttel ezelőtt kuplung munkahenger felújítás, illetve csere is előfordult, csak az ember lusta blogolni:)
2009. november 17. Vezérműszíj készlet csere. Közben kiderült, hogy a hosszbordásszíj is problémás. Úgyhogy az is, meg a feszítő, meg a vezető görgők is. Szegény Ivánt kétszer kellett összerakni, hogy egyszer (jól) egyben legyen. És végül is csak egyszer élünk, úgyhogy pollenszűrő is cserélve. 160 ezer cuzammen.
2009.11.04. Új garnitúra téli gumi. A lekerült nyári mind kuka, sőt az egyik felnit hegeszteni és görgőzni is kellett.
2009. november elsején került hozzám, óra szerint 167.500 kilóméterrel.
Eredetvizsga, átírás, törzskönyv, forgalmi, kötelező... 116.000 forint.
Az eladó infoi alapján kb. 5000 kilóméterrel ezelőtt kapott olajat (Selénia), ugyanakkor fékbetét és hátsó féktárcsát is cseréltek. Ezen kívül cserélt: 2 db kipufogó rezoncsövet, termosztát kapcsolót, jobb oldali külső és belső féltengely gumiharangot.
Amire felhívta a figyelmet, az az időszerű vezérműszíj csere. Amire nem is kellett felhívnia: kicsit kényelmetlen, hogy a kuplungot néhány váltás után spiccel vissza kell húzni (munkahenger?).
Ezen kívül a karosszérián van egy-két szépséghiba, belül pár törött kapcsoló, könyöklő, kopott váltógomb és alkalomszerűen felbukkanó légkondi hibaüzenet.