Mutasd

>> Szerviz2014-02-09

Eddig ismert különbségek:
- a befecskendezés, ezáltal a hengerfej
- erősebb olajszivattyű
- más dugattyúk
- a második dugattyúgyűrű Napier-kiképzésű (thx to kizzo)
- a TS-ben időnként cserélni kell az olajfúvókákat (Ha eltömődnek, nagy baj van... - info by Ferke)
A Napier az a gyűrű formája, ami a keresztmetszetre értendő. Az alsó oldalán van egy olyan kiképzés, ami miatt ha olaj van az útjában (lefelé menet) úgymond kifelé törekszik, ezáltal hatékonyabb. Más szavakkal kevesebb "kifelé nyomó" erőnél is ugyanolyan hatékony. Alulról a harmadik ábra mutatja.
- az első lengéscsillapítók
A legutolsó szériás autóknak (sajnos) más volt a lengéscsillapítója. A stabpálcák itt már nem a lengőkarra, hanem a lcs-kra csatlakoznak. Ez eléggé leszűkíti a használható gátlók körét. Konkrétan csak a gyári a jó... Vagy talán áthegesztve a gyári rögzítési pontot egy "régi fajta" lcs-ra az is egy járható út.
- az első rugótányérok
Ez nem 100%, hogy így van, de van egy ilyen feltételezés (by Martika83).
(Utóbbi két pont nem biztos, hogy egy legutolsó szériás TS-nél nincs így. Mert a végén ugye három változatot árultak, a TS-t (alapmodell), a JTS-t (Medio, széria bőrrel) és a V6-ot.)

Ha valakinek van még egyéb tippje, ne kíméljen!