Tagok >> jankofilth >> Blog
Leömlő csere, hosszbordás szíj csere, szervó szivattyú és teljes kormánymű /szervó olaj csere.
Váltó kulissza helyrehozása.
216.000 Km.
Menet közben letörött a jobb hátsó rugótányérom, a kaszni beleért a gumiba.
Szerencsére pár száz méterre történt az eset az otthonomtól.
2 hátsó teleszkóp cserélve lett + 2 használt téli gumit kellett még vennem.
+jobb hátsó stabilizátor rúd csere.
212.000 Km.
Első és hátsó féktárcsák, fékbetétek és fékcsövek/fékolaj cseréje.
Ferodo és Mintex tárcsák/betétek.
2015.000 Km.
Ismét Xado 10W 40 olaj került a vasba, új olajszűrővel.
210.000 Km.
Futómű ellenőrzésen voltunk. Első fékbetétek és tárcsák már csak métereket bírnak. A hátsó tárcsák és betétek is lassan cserések lesznek, de még bírják. A hátuljából ömlik a zsír. Kormányműben az axiál csukló is cserés.
Műszaki előtti utolsó szerelési nap.
Bal hátsó torziós rúd csere megtörtént, a motorháztető előtti esővíz elvezető műanyag lecserélve, valamint egy törött napellenző is orvosolva lett.
Műszaki pipa! :)
Eljött az idő! Kiszúrták a rend éber őrei a matricarendszámot, pontosabban azt, hogy ez nincs bejegyezve a forgalmiba... Jöhet tehát a normál méretű rendszám, okmányirodából rendelve! :( Sajna ezzel nagyon csúnya lett az autó eleje! :( :(
Folytattuk a műszakira való felkészítést. A hátsó dob abszolút meghalt. El volt rohadva, a külső rétege levált és helyenként már-már át volt lukadva és kifújt. Kicseréltük tehát a dobot.(16.000 Ft.) venni kellett hozzá még 3 db. új gumibakot és egy bilincset. (1.200 Ft.) Pár rozsda pöttyöt Megcsiszoltunk és kikentük alvázvédővel. (1.800 Ft.)
Lassan készülünk a műszakira... Ma volt kézifékkar és kézifék bowden csere. Mellesleg ki kellett cserélni a bal hátsó rendszámtábla világítás izzóját is. Volt légzsákhiba törlés és egy alaposabb alvázvizsgálat. Hátra lesz még egy hátsó dob csere, valamint meg kell csinálni a leömlőt, mert egy tömítésnél kifúj.
2 hét múlva folyt. köv.!
Kilóméter óra állás: 205.000 Km.