Mutasd

>> Esemény2020-03-01

Eddig csak a garázsban és a szerelőnél ismerkedtünk egymással. Egy barátom és az ő P rendszáma jóvoltából alkalmam nyílt végre (még az itthoni okmányirodai bürokrácia közepette) kipróbálni úgy igazából a szörnyet.
Szívem szerint az írnám, hogy ERRE NINCSENEK SZAVAK, de most mégis megpróbálom leírni.

Erő, úttartás, erő, megállás, erő, elstartolás, erő...

Irgalmatlan brutális a gép. Emellett a 2.0TS egy játékautónak tűnik. 4000-es fordulatról olyat ránt, hogy az ember a hátsóülésről szedi össze a szemgolyóját. És nincs vége, csak ha elveszed a gázt. Elindulsz vele, végig gangolod a sebességeket és néhány másodperc múlva csak azt látod az órán, hogy 190.
És persze nem mehetünk el a hang mellett sem. Mivel a gyári rendszer van alatta (még) a megszámlálhatatlan dobbal és katalizátorral, a kipufogóból szinte semmi hang nem jön ki. Viszont a motor olyat szól, hogy bármelyik karmester megirigyelné.
Már alig várom a jövő hét keddet, amikor is időpontom van a helyi NKH-hoz szemlére és műszaki vizsgára, hogy újra vezethessem.
Ha ott átmegy a kocsi, már "csak" meg kell várni amíg megjön a származás ellenőrzés eredménye és mehetek befizetni a reg.adót. De erről majd írok egy hosszabb blogbejegyzést, mert a magyar forgalomba helyezés megér egy misét :-(
Száz szónak is egy a vége: Imádom, imádom, imádom.

Azért hogy ne legyen teljes az öröm, egy termosztátot cserélnünk kell benne, mert városon kívül nagyon hamar visszahűl a motor.

km állás: 190.833km