Mutasd

>> Szerviz2016-12-29

Reggel indítózás, kicsit fura szag az utastérben, nem kimondottan amperszag, nem tudtam hova tenni, de minden működött. Így hát indulás, kb. 15Km után jött egy halk zúgó hang, de ez sem folyamatosan, és még mindig rendben volt minden. Majd még kb 10km és felvillan a töltés jelző lámpa, már csak kb 5km kellett, otthon voltam. Rámértem és töltés tényleg nem volt. Apukám próbált rábeszélni a felújításra, így előbb le lett szerelve. Majd felújító műhely, itt megállapították, hogy a szabadonfutó is beállt, és a kilóméterekre való tekintettel totális felújítás kell 35000Ft, ill. 2 nap mire megcsinálják. Igy maradtam az új generátornál 120A Denso. A gyári Magneti Marelli, de ennek is Denso a bele. Délután 5-re érkezett meg, a visszaszerelés már sokkal könnyebben ment, mint a kiszerelés. Bár bakiztam egy orjásít, ugyanis letérdeltem a porlasztók tetején lévő túlfolyó elosztókból kettőnek a csatlakozó csövét. Már 3/4 hat volt Bárdi zárva, és a többi szerelőműhely is már zárta kapuit. Így rögtönzött megoldással kis fúrás kis ragasztás, popszegecsnek a szárával lettek pótolva a letört csövecskék.
Ez után beindítás, működik minden rendesen, és újra van töltés is :)
Másnap a Puskás autószerelő műhelyében kaptam 2db ilyen elosztót így újra a gyári formáját mutatja, azért tartalékba elraktam a javítottakat...