Multikormány beszerezve. Szinte hibátlan és teljesen kopásmentes.
Majdnem sikerült elsőre a csere :-(
Kiderült, hogy a belső méretek eltérőek egy kicsit. Pár milliméter a különbség de pont elég ahhoz, hogy az új kormány ne menjen fel a helyére. Vagyis kell egy kis átalakítás a felfogatásnál.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060639t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060640t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060665t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060666t.jpg)
YATOUR MP3/USB/SD/AUX beépítése.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058930t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058931t.jpg)
Egy kis belső felújítás. Momo váltógomb csere. Kapcsolók "fényezése".
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058925t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058926t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058927t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058928t.jpg)
A tegnapi napon került hozzám az "új" vas. Egy gondos tulajtól vásároltam . (DonPimpa)
Most kezdődik az ismerkedés és az alakítgatás.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058929t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058932t.jpg)
Végre elkészültek a fényszóró magasságállító konzolok. A héten megpróbálom a beszerelését.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000057/0000057061t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000057/0000057063t.jpg)
Itt volt az idő a megújításra.
Minden gond nélkül + 2 év.
Cserélve kormányösszekötő gömbfej.
Motor és váltóolaj cserélve.
Alfa Romeo
Nem csak az autóbolondok körében cseng jól a Fiat konszernhez tartozó olasz gyártó neve, amely két cég egyesülésével jött létre. Logóját mindenki ismeri, de emlékezetből csak kevesen tudnák lerajzolni. Gyökerei 1907-be, a Darracq Italiana megalakulásához vezetnek, melyet Alexandre Darracq, a francia autógyáros honosított meg Nápolyban Ugo Stella közreműködésével. Az együttműködést három év után felbontották, így Stella átköltöztette a vállalkozást Milánóba, ahol ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), vagyis névtelen lombardiai autógyár néven kezdték meg a működést.
Sokat változott, de ugyanaz maradt az Alfa emblémája
Ebben a formában is csak az évtized végéig léteztek, amikor Nicola Romeo felvásárolta, és Alfa Romeo névre keresztelte, majd a háború alatt átmenetileg fegyverek és lőszerek termelésére állította át a gyárat. A míves emblémát egy mérnök tervezte, az ő ötlete volt, hogy milánói szimbólumokat használjanak fel. Éppen villamosra várt a Piazza Castellón, amikor megpillantotta a Filarete torony tetején lévő, embert lenyelő, koronás, sárkányfejű kígyót, a Visconti család címerállatát, amely a kerek alakú logó közepébe, Milánó város zászlaja, a fehér alapon piros kereszt mellé került.
A Visconti család címere
Az 1910-ben tervezett embléma kék keretébe arany betűkkel felülre az Alfa, alulra a Milano szavakat írták, a kettőt pedig a Savoyai-dinasztiára utaló csomóval választották el. Az egyesülés után a feliratot fehérrel írt Alfa Romeóra cserélték, majd 1925-ben babérkoszorúval vették körül, melynek formáját 1946-ban megváltoztatták, a csomót pedig hullámvonallal helyettesítették. 1972-től a kígyó rajzát stilizálták, a betűket ismét arany színnel írták, de elhagyták a koszorút és a Milano nevet.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000043/0000043465t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000043/0000043466t.jpg)