Mai napon végre rászántam magam a szélvédő cserére.
Teljesen korrekt áron és gyorsan dolgoztak a srácok.
14500 új szélvédő+ 8000 szerelés.
Itt volt az idő, hogy újra összeálljon a ménes. Szelepek ellenőrzése és szimeringezése. Dugattyúk és hajtókarok cseréje+ gyűrűzés. Síkoltatás. Tömítések teljes lecserélése. Vezérlés ellenőrzése. Olaj csere.
Első lengőkar csere.
Nem várt költség volt a dugattyúk cseréje de nem volt értelme így újra összerakni. 3 dugattyú sérült volt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040289t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040290t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040291t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040292t.jpg)
A mai napon végre elkészült a vas. Sajnos a vezérlésem nem bírt csak 4000 km-ert.
A feszítőgörgő megadta magát. A szerencsém volt mivel ez kb.20km/h sebességnél történt és így nem lett nagyobb baj. 3 hétig állt a kocsi ez miatt mert nem lehetett tudni, hogy mekkora kárt okozott a törés. A diagnosztika végül csak ezt az egy hibát dobta ki.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000036/0000036240t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000036/0000036241t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000036/0000036242t.jpg)
Éppen itt volt az ideje. Fém a fémen nem igazán volt hatásos már.
Tárcsák és betétek cseréje.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000036/0000036243t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000036/0000036244t.jpg)
Megtörtén a vezérlés cseréje a mai napon. (2010.10.19.)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033932t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033933t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033934t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033936t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033937t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033938t.jpg)