Martin - főkép

Egy hosszú hétvége Giulettával.

 

Mai napon végre rászántam magam a szélvédő cserére.
Teljesen korrekt áron és gyorsan dolgoztak a srácok.
14500 új szélvédő+ 8000 szerelés.

 

Itt volt az idő, hogy újra összeálljon a ménes. Szelepek ellenőrzése és szimeringezése. Dugattyúk és hajtókarok cseréje+ gyűrűzés. Síkoltatás. Tömítések teljes lecserélése. Vezérlés ellenőrzése. Olaj csere.
Első lengőkar csere.

Nem várt költség volt a dugattyúk cseréje de nem volt értelme így újra összerakni. 3 dugattyú sérült volt.

 

A mai napon végre elkészült a vas. Sajnos a vezérlésem nem bírt csak 4000 km-ert.
A feszítőgörgő megadta magát. A szerencsém volt mivel ez kb.20km/h sebességnél történt és így nem lett nagyobb baj. 3 hétig állt a kocsi ez miatt mert nem lehetett tudni, hogy mekkora kárt okozott a törés. A diagnosztika végül csak ezt az egy hibát dobta ki.

 

Éppen itt volt az ideje. Fém a fémen nem igazán volt hatásos már.
Tárcsák és betétek cseréje.

 

Megtörtén a vezérlés cseréje a mai napon. (2010.10.19.)