Tagok >> Németh Lajos >> Giulietta 2.0 JTDM-2 Distinctive >> Blog
- Típus:Giulietta 2.0 JTDM-2 Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Bianco pastello
KM óra állása: 208804 Km
- Olaj: Motul 5W30
- Olajszűrő: Mann
- Levegőszűrő: Bosch
- Üzemanyagszűrő: Champion
Az utastér levegőszűrőjét nemrég cseréltem, így azt most nem bántottuk.
Szervízintervallum nullázása, Start&Stop kikapcsolása és proxirendezés.
A munka ezúttal is Német Misi szervizében történt.



Régóta szerettem volna rendesen működő Blue&Me egységet, most sikerült is venni egyet.


A Blue & Me egység médialejátszója csak USB-ről képes lejátszani, de jó lett volna egy vezetéknélküli lehetőség is.
A legjobb megoldásnak a Xiaomi Roidmi 3S eszköze tűnt, így hát vettem egyet.
A hangminősége kifogástalan,semmi alapzaj nincs.

Karácsonyra "RIGUM" márkájú méretpontos gumiszőnyeget kaptam szüleimtől, de készlethiány miatt csak ma hozta meg a futár :)

Az olajlecsapató eltömődött és jelentősebb mennyiségű motorolajat tolt át a légszűrőházba. Erre a légszűrőház olajtaknyos tetejéből sikerült rájönnöm.
A csere szervizben történt, mert nagyon sok dolgot kell meg- és lebontani a cseréjéhez.
KM óra állása: 208320 Km



Végre nem esett, így lepucoltam róla az elmúlt hetek mocskát. Mosás és szárazra törlés után Fusso Coat bevonatot kapott.











A Giulietta fényszórója nem volt túlságosan jó. Sem az emeltfényű halogén ízzó, sem pedig a beállítás nem segített rajta. Éjszaka az országúton olyan volt, mintha szentjánosbogarak világítottak volna az első lámpatestekben.
Rikitől kaptam karácsonyra egy szett H7-es led ízzót. Testvérem segítségével ma bekerültek a fényszórókba.
Az ízzón 25W-os Philips CSP led van. Fényereje 2900 Lumen (/db).
A tökéletes beépítéshez célszerű kivenni a lámpákat. Ehhez a lökhárítót meg kell szabadítani a felső csavarjaitól. A lámpatestet 2 csavar tartja: egy fölül rögzíti a sárvédőhöz, egy másik csavar pedig a doblemez mögött van. Annak kiszedéséhez félig ki kell szedni a doblemezt is, másképp lehetetlen hozzáférni.
A lámpatest kiszedése kétemberes feladat: az egyikünk óvatosan elhúzta (az előzőleg már lecsavarozott) lökhárító felső részét, a másik pedig óvatosan kijátszotta a lámpát. Ezután már gyerekjáték az ízzó cseréje.
A bal lámpa kivételéhez az akkumulátort is ki kell szedni.
Az eredmény fantasztikus. Végre sötétben is látni fogok.






