Tagok >> Németh Lajos >> Blog
Ma 29 éve gördült ki a gyárból... az idei szülinapja nem igazán úgy alakult, ahogy szerettem volna.
Valami üzemanyag ellátási probléma van, aminek az okára eddig nem sikerült rájönni. A benzinszivattyú házában el volt repedve egy benzincső, de ha már ki lett szerelve lecseréltem egy új (bontott) kosárra és egy új üzemanyag szivattyúra. Összerakás után azonnal indult, nagyon örültem.
Aztán újra nem indult 😭 A hibajelenség ugyanaz, mint előtte volt. Mintha nem kapna üzemanyagot.
Ha esetleg valakinek van ötlete, szóljon. A garázsból nem tudom felhozni, mert azon a meredek, éles kanyaros lejárón képtelenség felvontatni. Csak a garázsban lehet szerelni, megnézni.
Már csak a reflektorban nem volt LED, ezt most pótoltam. A mérete és kialakítása 1:1 a sima halogén ízzóé.
Megérkezett az új benzinpumpa és hozzá egy bontott egység.
Mentem volna egyet gurulni, de az autó nem indult el. Előtte 2 héttel még semmi gond nem volt. Elsőre eltömődött üzemanyagszűrőre / megromlott benzinre tippeltünk, de ez nem jött be. Az üzemanyagszűrő azért ki lett cserélve.
Az igazi bűnös a benzinpumpa. Már úton van az új példány.
Most került sor az önindító cserére. A csere Dunakeszin Német Mihály műhelyében történt. Az alkatrészt a KTK Autoparts-tól szereztem be, az autót Accus Lajos szállította Dunakeszire.
A csere után egy mosást is kapott, az 1 hónap parkolóban állás alatt botrányosan koszos lett.
Az önindító sajnos megadta magát. Egyelőre nem sikerült kiszedni 😪
Mindenhol LED volt, csak a napellenzőben nem. Pótoltam ezt a hiányosságot. T5 típusú LED való bele.
DPF tisztítás utáni tesztkör. A fogyasztás is visszatért a normális szintre.