Tagok >> Németh Lajos >> Blog
Végre ezt is sikerült megoldanom. Ami zavar: az olajpálcán maximum szintet látok, míg a kijelző mást mutat. Nem egészen erre számítottam.
VIDEÓ
A kapcsoló hibátlanul tette a dolgát, de az idő és az UV sugárzás csúnyán elbánt a felületével. Sajnos soft touch bevonatot kapott, ami az idő múlásával egyre ragadósabb és csúnyább lett.
A csere kb. 15 perces művelet volt.
Giulietta betegség, hogy a váltógomb alsó részéről egy idő után elkezd leválni a króm bevonat. Felülete, a hiányos részek széleinél éles lesz és szétszabdalja az ember ujjait. Főleg hidegben tudnak nagyon fájni, ezek az apró vágások. Ebből lett most elegem, rendeltem új váltógombot.
Júniusban kaptam egy 70mai M300 menetrögzítő kamerát. A kamerához külön vásárolható kiegészítő modul, aminek segítségével aktiválni lehet a parkoló üzemmódot. A modul bekötése most történt meg.
Parkoló módban, ha ütés éri az autót vagy valamitől megmozdul (a kamerában van G-szenzor), akkor bekapcsol a kamera és rögzíti a történéseket. Akár timelaps felvételt is lehet készíteni a parkolásról: ilyenkor folyamatosan bekapcsolva marad a kamera és 10 másodpercenként készít egy fotót, amiket a végén videóvá fűz össze.
A következő indításkor a kamera "szól", hogy eseményt rögzített és nézd meg a videót a telefonos alkalmazásában.