Mivel a kuplung cserét túl sokáig húztam, így a Selespeed váltó szinkrongyűrűit megette a kuplung, így a váltó is cserére szorult.
Természetesen a DZ banda ebben is a segítségemre volt.
Az autót már szar első futóművel vettem, így már az is csere érett lett, ez is meg lett csináltatva. (Alsó felső lengőkar csere párban, és a két stabilizátor rúd.)
Most már végre úgy működik a váltó ahogy kell, és a szar utakon se érzem a legkisebb gödröket sem.
Kezdem látni a fényt az alagút végén.
Most már tuti hogy nem adom fel! :)
Kuplung csere! Költséges, de legalább most már nem szórakozik a kicsike. Közben megcsinálták a vezető oldali kilincset, mert kívülről nem nyílt az ajtó.
Ablakmosó is javítva, végre mossa rendesen a szélvédőt, bár a lámpamosóról le kellett mondjak, talán túlélem! :D
Parragi dob került a gyári szarrá rozsdásodott dob helyére. TÜV papírt is kaptam hozzá, így a rend őrei sem fognak kötekedni.

1
342
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
