Tagok >> sztane >> 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet >> Blog
- Típus:156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
fékezek, sárga lámpicsku világít, kiégett az izzó, segítség kell, hogy melyik a bűnös.
természetesen a bal, melyhez nehezebb hozzáférni.
bár így utólag nem is bonyolult.
a mélynyomó burkolatát eltávolítva egyszerű a csere
ma megtörtént a műszaki vizsga.
A jobb első, alsó lengőkart kellett csak cserélni.
sikerült időt szakítanom a levegőcső cserére, igaz sötét lett mire elvégeztem.
az intercooler felöli bilincs levételével szenvedtem sokáig, ugyanis olyan rossz irányban ált a bilincs csavarja, hogy speciális szerszámmal is csak nehezen lehetett hozzáférni.
egy kikormolási időszak után újra füst mentesek vagyunk
tegnap megrendeltem, s az ígéretekhez híven a mai napon átvehettem a levegőcsövet.
már csak időt kellene szakítani a cserére
Augusztus elejétől feltűnt, hogy egyre erősödő mértékben gázadást követően füstöt láttam a tükörben.
Ettől idegesítőbb dolog eddig nem ért, nem mertem már intenzíven gyorsítani. Illetve egy hete gázadáskor megjelent egy addig nem hallható hang is, amely levegő kifújásra hasonlított.
Tegnap volt egy fél szabad délelőttem, s a füstölés okát próbáltam kinyomozni. A turbó utáni levegőcső kihasadására gyanakodtam, de akna hiányában nem állt módomban leellenőrizni.
S véletlenül találtam meg a hibát. A szívótorokra csatlakozó gumicső volt több helyen kihasadva 4-5 cm hosszban, átmenetileg leragasztva a füstölés eltűnt.
Holnap lesz a napja a cső megrendelésének.
végre sikerült egy kis időre nélkülöznöm az autót, s így a bal felső nyikorgó trapéz cseréje megoldódott.
Ausztriából hazahoztuk a fiúnkat, s már a közelben volt az osztrákok legmagasabb hegye, akkor megnéztük közelebbről.
fantasztikus környezetben töltöttünk el néhány órát
egy kicsit megkésve, de sikerült az osztrák út előtt megejteni a már két hete esedékes olajcserét 146.878 km-óra állásnál.
természetesen nem ment semmi sem simán, nem fért a csápos emelő a kocsi alá, meg kellett emelni (sport futómű+küszöbök), lesarkalt az olajleeresztő csavar imbusz nyílása. új leeresztő csavart kaptunk (3000 Ft), nem akart lejönni az olajszűrő, a többi simán ment.