Tagok >> sztane >> 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet >> Blog
- Típus:156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Újra elérkezett az olajcsere időpontja, 200501 Kmóra állásnál megtörtént az olaj, olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő cseréje.
A bal hátsó ülés alatti kipufogó rögzítő füle levált a csőről, mely vissza lett hegesztve a helyére.
A hátsó ablaktörlő motorom is cserére érett, de ez most nem fért bele az időbe.
Javul az idő, ezért felkerültek a nyári Good Year papucsok.
A ménes vett egy alapos fürdőt, kapott egy alapos belső takarítást.
S kicseréltem a levegő és a pollenszűrőket.
A motor felújítás utáni első olajcsere 187070 km-óra állásnál történt meg. A levegő, a pollen és a gázolajszűrőt is kicseréltük.
Ma átcseréltük a papucsokat, felkerültek a téli abroncsok.
A mai napon szinte teljes felújításon esett át a futómű. A mellső futómű mindkét oldalán új alsó és felső lengőkar, stabilizátor "kutyacsontjai és a bal oldali belső kormányösszekötő került kicserélésre, valamint a hátsó futómű "kutyacsontjai".
Idő és alkatrész hiányában a mellső stabilizátor szilentjei a jövő hét utánra lettek elhalasztva a futóműállítással egyetemben.
Mindjárt hangtalanul siklik a ménes a "példás" magyar utakon.
Ma megjöttek az október 27-én Németországból megrendelt futómű alkatrészek. A 12 db-os szett ára leszállítva 251 euró volt. Minden elemére nincs is szükségem, de az ár miatt nem tudtam kihagyni.
Előjöttek a mindenki által emlegetett futómű zajok. Eddig csak kisebb problémáim voltak, de mára engem is elértek a kellemetlen zajokat okozó kopások.
Körülnéztem a weben és találtam komplett megoldást az első futómű teljes felújítására szuper áron. 12 db-os szettet 252 Euróért lakásomra leszállítva.
Megérkezés után zajmentesítés következik, összekötve a téligumi felrakással-
az első tünetek már áprilisban jelentkeztek, de mára már egy gyorsításkor szinte teljesen szét akarta rázni magát az autó.
sikerült akna fölé állnom kb két héttel ezelőtt, s elszörnyűlködtem, akkorát mozgott a jobb oldali féltengely belső csuklója
nosza rendelés
megjött
s ma került sor a cserére, hát katasztrofális volt a helyzet
de újra lehet hajtani a ménest
no rezonancia
ma megjött az LMM, igaz utángyártott típus, majd meglátjuk, hogy mire képes
árban harmada a gyáriénak
még szerencse, hogy készültem spec szerszámokkal, de az LMM betét kivételéhez a "torx" öt élű, az enyém természetesen hatélű, már miért is passzoljon minden, de a leleményesség határtalan. megoldottam vízpumpa fogóval
kigyulladt a motort jelképező piktogram
a diagnosztika szerint LMM határértéken kívüli jelet ad
tehát meghalóban a légmennyiségmérő, nem bírta ki a hosszú leállást