Tagok >> Zsoltyr >> 146 1.6 TS >> Blog
- Típus:146 1.6 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Ezüst
Hát... a katalizátort egy középdobbal a mai napon visszaraktam. Elég volt a tartós zajból. Túl hangos volt leeresztett ablaknál és olyan érzésem volt, hogy egy repedt fazékban száguldozok. Így viszont nincs hangja. Valahogy a két érték közé kellene "belőni" a hangját.
... megint! Tzolitól vettem egy index kíséretében. Mivel ő talált valami megoldást a folyton eltörő fényszóró-állító mechanikára, logikus volt tőle vásárolni. Már be is vannak szerelve :D
A tél autós örömeinek és egy árok-oszlop páros következményeként kicsit megváltozott az autó frontrésze. Ennek javítása megtörtént és nagyon fájt. Mindenféleképpen. "Erről többet nem mondhatok, kérem kapcsolja ki!"
Lökös: 14.000,-
Sárvédő: 5.000,-
Hűtő: 10.000,-
Dob betét: 2.000,-
Ablak mosó motor: 1.500,-
Javítás: 20.000,-
Benzin ktg: 3.000,-
Nnnamármost a katalizátor egy olyan dolog a rendszerben, ami teljesen felesleges! Úgyhogy el is lett távolítva. De csak okosan, mert vizsgára pillanatok alatt vissza lehet tenni. Észbontó hangja van, mint egy versenyautónak. Jobban is megy a gép!
Új kipuffogó rendszer. Muszáj volt, mert mindhárom dob tropára volt menve. Bár a hangja kifejezetten tetszett. Most egy dízel Tipora való rendszerből átalakított (így olcsóbb) sport kipu került fel. Túl halk!!! Legalábbis ahhoz képest, amire számítottam, viszont nem ment szét a fejem hosszú távon sem. De! A megoldás már megvan, csak kivitelezni kell... meg kifizetni....
Toronycsapágyak és szilentek cseréje. Igazság szerint ezt az ültetéskor (szerintem) cserélni kellett volna, eddig bírták. Illetve eddig bírtam én. Borzalmas volt a hangja menet közben. Ha állt, akkor nem :D. Egyúttal megejtettünk egy olajcserét is Selenia 20K-ra.
Este olyan volt a kocsi, mint egy beázott tengeralattjáró. A jobb egy előtt kb 4cm magas vízállást mértem és ez egyre nőtt. Szemmel láthatóan. Egy nap szárítás és szélvédő ki-, berakás után most jónak tűnik. Plusz eltüntettettem (hú de sok a "t" itt) a két kavicsfelverődést is.
Két darab téli Kumho előre, két Matador hátra. Téliesítés megvan, de nem örülök neki. A nyári "tapadós" jobban fekszik.
Megvolt a főpróba. Eszméletlenül tetszik a futómű. Egy meglehetősen jó idejű (1.15.75) második helyet sikerült összekanyarogni. Viszont az ideiglenesen, rugóba betett gumibakok kiestek, amikor a kerék a levegőben volt. Az első gumik "éle" már nem létezik. Q..a jó verseny volt!!!
Autó ül! Ül szépen! Ül! Jóóóóoool van, okos. 4 cm, sport rugók, hozzáigazított lengéscsillapítók, új lengőkarok, fékbetétek, meg a kormányműben valami. Érzésre olyan, mint egy gokart. Az első úton hazafelé 54 db kavicsot számoltam össze. 12 lapos volt, ennek kb duplája kicsit kúpos. De kanyarban eszméletlen