Blog >> thx
Egyik reggel ért a meglepetés, hogy az addig tökéletesen működő, "pöccre" induló autóm aznapra szabadságot akart kivenni. Minden jel arra utalt, hogy akkumulátor lesz a ludas. Felpattintva a motorházat látom, hogy az okosak (valószínűleg spórolás miatt) 62-es akkumulátor elhelyezése mellett döntöttek egy 1,9 es dízelmotornál. Tehát csere... A legjobb ajánlat a felső kategóriából a Bosch-tól érkezett, szerencsére féláron hozzá tudtam jutni, így lett a végösszeg 23000FT. 2 éves garancia mellett beépítés után azonnal érezhető különbséget produkált. Legalább ezen is túl vagyunk a tél előtt.
Megtörtént az olajcsere is 196e km-nél. Selénia WRD és gyári szűrő. 1 hengernél lévő izzítógyertya csere. Jobboldali külső,belső kormányösszekötők csere. Zsírzás ezerrel:) Futómű beállítás is természetesen! Valamint főtengely ékszíjtárcsa csere mert a gumi szétfosta magát.
Hétvégén kicseréltem a sz@r légtömegmérőmet! Marelli került bele! Fosch helyett! Így már nem rossz értékek kerülnek az agyába, MEGY mint az állat! Nemis hittem volna hogy ennyire tud menni a kis gépem! El vagyok halva teljesen! Ja, és még mindig nem füstű de megy!