Amint átléptem a 222e-ik km-t a kettőstömegü megadta magát. Kapott 2,4es szettet,lenkereket.
Mai nap megtörtént az olajcsere, Selénia WRD-t kapott a trakesz! :)
Júliusba kellett új műszaki a kis gépre. Ami cserés: bal belső féltengely gumiharang, valamint jobb oldali kézifék bovden és a hátsó ködlámpám kifakult. De hát ki kellett vennem: a fóliázott első ablakokat, xenont, ültető rugókat, a hifi cuccot. Azt a zöld matrica után minden visszakerült a helyére! Kivéve még a rugókat de pár nap és újra lapos lesz a vas! :) Jah és kapott még komplett első féket tárcsákat,betéteket és mindkét kézifék bovdent kicseréltem. Nagyjából ennyi.
Márciusban kapott a vas 4db nyári gumit Dunlop Sport 2000 205/45 r16 méretben. E mellett meg lett ültetve a gép 4cm-el. Eibach piros rugókkal.
Megtörtént az olajcsere is 196e km-nél. Selénia WRD és gyári szűrő. 1 hengernél lévő izzítógyertya csere. Jobboldali külső,belső kormányösszekötők csere. Zsírzás ezerrel:) Futómű beállítás is természetesen! Valamint főtengely ékszíjtárcsa csere mert a gumi szétfosta magát.
Szeptember 18-án bekerült egy 6000K-s H.I.D. xenon szett,Eibach 4cm-es ültetőrugószett és egy jobb alsó lengőkar.
Valamint egy lefele hajlított króm kipuvéget.
Hétvégén kicseréltem a sz@r légtömegmérőmet! Marelli került bele! Fosch helyett! Így már nem rossz értékek kerülnek az agyába, MEGY mint az állat! Nemis hittem volna hogy ennyire tud menni a kis gépem! El vagyok halva teljesen! Ja, és még mindig nem füstű de megy!
187000km-nél megtörtént az olajcserém.Selénia WRD 5W-40 és gyári olajszüröt kapott a kisvas. Meg kell adni neki amit kér:)