3 délelötti munka után sikeresen beüzemeltem a riasztót.A gyárit nem találtam és nem is müködik ugyhogy lett a vasba egy másik.Elég sok funkcioja van és az érzékenységét is lehet állítani. Rendesen kikellett rámolnom a gép belsejét...
Délelött "kikalapáltam" az elsö rendszámom. Egyengettem, javítgattam. Jobb mint volt de nem lett uj :(
02.07-én szétszedtem a gépet.Kapott gyári vezérműszettet,vízpumpát,4db NGK izzitógíertyát. (186000km)
Valamint egy új flexibilis csövet a kipurendszer.
Még valamint belekerült a JVC El Chameleon fejegységem is és egy bal hátsó féklámpa izzót is cseréltem.
2008.01.25-én új vas került hozzám. Egy 145 JTD személyében. Az autó tesztelés alatt. További infók késöbb...
Mai napon pár percel ezelött kigördült a nagyvad az udvarbol.Örökre! :( Az uj tulaj Reaper69 kolega.Sok boldog km-t neki és családjának a géphez.
Ma délelött visszalakítottam a csomagteret a nagyvadban.Kárpítok a helyükön,zene sehol!
Várja a gazdiját a gép! :(
Tegnap és ma délelött sikeresen kicseréltük a kinyomócsapágyamat. Fater,Malesani és jómagam.
Valeo került bele. Plusz egyéb dolgok: váltóolaj csere,kipucsavarok cseréje,régebbi bilincsek cseréje,alapjárati motorcsere,kuplung munkahenger légtelenítés,önindító ellenörzés-zsírzás. És lezártam az évet!!! :)))
Kapott új középsö és hátsó kipufogot a gép. THX Erhard! :)
Sikeresen besikerült építenem a Xenon-t.Valamint kapott a nagyvad elöl-hátul LEDes izzókat: index,hejzetjelzö,féklámpa,rendszámvill.
Mai nap megtörtént a nyárigumik cseréje. Mivel leesett ez a sok sz@r hó! Tegnap faterén történt ugyanez.