Blog >> embléma

>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2008-02-22

Eljött az idő, hogy a kopott első Alfa emblémát lecseréljem egy újra. Ebben nagy segítség volt Pápai János, akitől sikerült vásárolnom egy eredeti emblémát, valamivel olcsóbban, mint a hivatalos.
Olvastam már itt megoldásként, hogy kifúrták a régit és úgy megrántva távolították el, de nekem ez a megoldás nem volt szimpatikus. Így szétszedtem elemeire a scudettot, hogy úgy távolítsam el a régi emblémát. A gyári öntapadós ragasztó annyira tartotta, hogy fúrtam 3 lukat a scudetto műanyagjába az embléma mögött, majd kalapács meg egy nyolcas csavar segítségével leütöttem a helyéről. Utána megtakarítottam a ragacstól az elejét, és helyére tettem az újat. Végül összepattintottam az egészet. Kb. negyed óra alatt megszépült a kocsi eleje...

>> EgyébFerko // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2007-12-23

2007.12.16-án, a fantasztkusan jól sikerült jászberényi topictali második napján óriási meglepetésben volt részem. Tisy Cartárs meglepett egy Alfa emblémával. :-)))) Mondanom sem kell talán, hogy fülig ért a szám, és számomra ez volt az egyik legjobb pillanata a talinak. 2007.12.23-án fel is került a pajzsra.:-))))
Köszönöm még egyszer Tisy!:-)))

A pajzsról csak annyit, hogy 3 csavar (sárga karika a 4-es képen) tartja, meg két műanyag bizbasz (piros karika a 4-es képen), amiket természetesen eltörtem a leszereléskor. De semmi vész, mert a 3 csavar bőven elég ahhoz, hogy megtartsa a pajzsot.

>> Tuning és extraLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2007-03-07

Sajnos általános betegség, az hogy az első jel lakkozása lepattog és előbb utóbb a színei is kifakulnak. Mivel az új ára kb. 5000Ft, a feleségem műkörmös így megpróbáltuk felújítani. Egész jó lett. A festés után Akryl lakkal lefújtuk.

>> Tuning és extraBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2007-05-20

Már vásárláskor is meglehetősen kopottak voltak a régi Alfa emblémák mind elől, mind pedig hátul. Nem rég elhatároztam, hogy nem nézem tovább és lecserélem. Őszintén szólva a hátsó embléma cseréjétől féltem, de az pik pakk ment könnyedén. A csomagtér ajtó belső burkolatát le kell szedni 4 csavar tartja és kb 6 patent, aztán könnyedén hozzá lehet férni a felfogatáshoz az egész csere kb 5 perc. Na az első az keményebb dió, ugyanis a pajzsba bele van ragasztva az embléma, minek következtében csak feszegetni lehet, első próbálkozásra nem tudtam megbontani, másodikra sikerült (egy hét elteltével okosabb lettem :) ) , de sajnos maradt nyoma a pajzson, ez viszont kb 1 órányi izzadás volt :) Viszont most már szépek az emblémák elől hátul.