Fűtés terelő lapát állító motor cserélve. 2K
Szelepfedél tömítés cserélve.
Kuplung pedál feszítő rugó cserélve. 1K
Support+szelepfedél tömítés: 16K
Km: 177326
Kinyitottam ma délután az autó ajtaját, és mit látok? Egy ketté tört rugó fekszik a szőnyegen. Néztem a pedálokat, mindegyik működött. Hát, akkor honnan jött? Nem messze jártam Zé.-től, be is ugrottam hozzá, hogy tekintse meg. Megnézte, azt mondta nem kell aggódni, nagy baj nincs, csak drága. Ez a rugó a kuplung pedál valami visszahúzója, igazából sok funkciója nincs alapvetően. Én viszont úgy gondoltam, hogy nem baj az, ha a helyén van. Meg is kaptam az összeget, kb 17000 Ft az új. Ez nem hangzott túl jól. Viszont gyorsan kikaptak egyet egy bontás alatt lévő 166-osból, amit megkaptam 5000-ért. Rugó gond letudva.
Update:
Kiderült menet közben, hogy ez a rugótörés a tempomat működésére is hatással volt, méghozzá negatívan. Hiába kapcsoltam be, nem tartotta a sebességet. Visszatértem hát a műhelybe, ahol sikerült megoldani ezt a problémát is.
A főhenger cseréje után sem jött föl teljesen a kuplung pedál. Van a pedál fölött egy rugó, az volt eltörve. Cserélve lett, most jó.
km.: 216.100