Kissé buszos hangja volt az autónak. Határozottan a bal elejéről hallatszott a zaj. A kereket kézzel megpörgetve nem tudtam eldönteni, hogy a kerékcsapágy, vagy a féltengely, vagy esetleg a váltó adja-e a hangot. Sajnos van némi lógása a féltengely csonknak a váltóban, de még is először a kerékcsapágyat cseréltem ki. Megérte, mert meg is szűnt a zaj. A féltengely csonkot még majd figyelgetem, hogy lesz-e változás.
Az SKF csomagban SNR tipusú csapágy volt,, ezzel nem is lenne gond, viszont amit adtak rögzítő csavarokat, azok csak hasonlítottak a gyáriakra, mert sajnos eltért a menetemelkedésük. Így a gyárakat kellett visszaraknom.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102021t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102022t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102023t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102024t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102025t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102026t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102027t.jpg)
Újra jött a morgó hang, ezúttal a bal hátsó kerékagy csapágy, mikor az első cserélve lett már akkor volt némi hangja, ami mostanra zavaróvá erősödött.
A féknyereg csavarjaihoz, hogy hozzá férjek, elég rendesen meg kellett bontani, egyébként elég egyszerű cserélni...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046987t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046988t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046989t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046990t.jpg)
Ma ismét Csöri mesternél jártunk. Bal első kerékagy csapágy cserére. Már régóta zúgott, ez lett most megszüntetve. Hatalmas csendé vált a menetzaj. Hát azt hiszem hamar hozzá fogok szokni :)
Az előzőleg elvégzett futómű javítások "hozományaként" cseréltethettem a jobb hátul tönkrement csapágyat ( term. aggyal együtt van ) ... Ilyen-olyan körök megfutása után SKF került bele. Az elhalálozott jobb oldali xenon izzó miatt mindkét oldalon ki lettek cserélve a DS2-es izzók - hála Falatka barátomnak!!!
Szerencsére nagyon sok bajom nem volt az autóval. A tuning kimerült annyiban, hogy a kipufogó ki lett cserélve DCS műhelyben, valamint sport légszűrőbetétet kapott az autó. Szervizelni a jobb hátsó kerékagy csapágyat kellett, az önindító rosszalkodott egyszer, valamint a kuplung munkahenger is megadta magát