Blog >> csap
Pár hete vettem észre, hogy nedvesedik a kárpit a pedálok alatt. Egyből a fűtés csapjára gondoltam, de reménykedtem benne, hogy csak én hordtam be a sarat. Mostanában erősödött a nedvesedés, de közben hetek óta nem mentem esőben. :)
Egy hétvégi BP-Kőszeg-Bp úton nagyon beleerősített a folyás, szabályos folyás alakult ki, ezért azonnali szerviz beavatkozás következett.
A szerelés után - nem valószínű, hogy a csap csere miatt - az autó megtáltosodott, a nyomatéka nagyobb lett minden tartományban, a fogyasztása pedig egy 1200 km-es átlagban 7,9-re csökkent.
Cserélve a fűtő radiátor csappal együtt. Még a gyári volt benne (rajta volt a dátum). Valamint kipucoltam a fura szagú lerakódást a radiátor alatt (a házában ill a radiátor alján volt, ld. a képeken, valsz vízkő vagy a klíma radiátorról a kondenzvíz), mert az áraszotta azt e kellemetlen szagot szellőztetéskor. Megpucoltam még a hőmérséklet szenzort, szellőztető ventillátort, a járatokat amennyire elértem (volt kosz benne), csap aktuátorának kis zsírzás, valamint a borításokat megpucoltam ill. 1-2 helyre vékony szivacs is kerül zajcsillapítás céljából.