Blog >> konzol

A hűtőket tartó konzolt megzabálta a rozsda. Egy helyen átlyukadt a dupla lemez. Szereztem egy egészséges bontottat, lekezeltem és cseréltem.

>> EgyébShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-11-13

Totálisan semmi értelme nem volt egy jól kitalált klíma vezérlést így elcseszni :-(

Adott a logika, a "régi" rendszerben, ahol van Full AUTO és AUTO üzemmód. Az elsőt nem kell magyarázni, a második akkor lép életbe, ha kompresszort kikapcsoljuk. És ez így volt jó!!! AUTO üzemmódban is teszi szépen a dolgát ha tudja, sárgával jelezve a 2-es képen a szöveg. Továbbá volt lehetőség MONO üzembe is kapcsolni a klímát ami szerintem jó dolog (volt).

Olasz barátaink fejenként egy vagy több palack Chianti Classico (bocs Krisztián) elfogyasztása után úgy döntenek, hogy változtatni kell ezen, mert túl jó volt!!!

Megszülták az új logikát miszerint felesleges a Full AUTO üzemmód. Eredmény, ha ki akarom kapcsolni a kompresszort, akkor többé már AUTO sem tud lenni, nem működik semmi normálisan, pl. nem kapcsolgat az AQS, stb...

DE! Végre van egy OFF gombunk. Miért is? A jó fene sem tudja, mert korábban is ki lehetett kapcsolni a ventillátor letekerésével és lehetett MONO üzemben egy gombbal tekerni mindkét oldalt!!!

De biztos én vagyok a hülye :-(

>> EseményTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2010-11-16

Szívás ezerszer. Kicseréltem az izzókat a konzol tekerentyűi mögött. Elég fekete volt már mind. Zsírul világított összerakás után. De akkor vettem észre, hogy bármelyiket tekerem a határok nem a helyükön vannak. :-) Bázeg, szétszedés ismét. Végigjátszottam, hogy jó legyen. Később kocsikázás közben észrevettem, hogy nem reagál a höfok állítására és furán viselkedik a fokozat állításánál is. Áááááá ismét szétszedés és ennek a kettő tekerentyűnek a megcserélése következett. Ezután már tökéletesen működött. Izzó csere a szivargyújtó mögött is. A szivargyújtó nem működik. Holnap megnézem a 15A-es biztosítékot. Kedvem már nem volt hozzá. De legalább szépen világít minden.

>> EseményTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2010-11-15

Ma végleg kikerült a tompítottból a xenon. Mellé volt rakva és csak egy csatlakozót kellett volna átkötni meg az izzót a foglalatba rakni és világított volna ismét. De elcseréltem egy H1-es foglalatúra, ami vagy a refibe vagy a ködlámpába fog helyet kapni. Ez még kérdéses. Le kellett vennem a lököst, mert a trafó a lámpa alatt kapott anno helyet. Nem volt megint egyszerű feladat, mert a 10-11es kulcsom otthon maradt. Szóval félig szétszedet első résszel indultam haza és vissza. Közben ki volt szedve a konzol és ennek hiánya miatt az irányjelző nem működött. Trafók kijöttek izzóval együtt. Holnap posta és várom a H1et. Előtte kipróbáltam és működött. Sajnos fényképező nem volt megint nálam. Ez a telefo meg olyan képet csinál, mintha rajzolnám paintbe...szóval konzol. Kiégett a hőfök tekerőke izzója is. A fokozat állító már régen nem világít. Eljött az ideje, hogy forrasszunk. Elég roszkor, mert így nem tudom állítani, hogy meleg legyen a kocsiba. :-O Kellemes. :-) Se ülésfűtés, se fűtés...a fa hatású konzol kiesett középről, helyette bemászott a szürke. Karbont szerettem volna, de úgy érzem elég zsír ez a szürke. De úgy látom valami miatt nem melegíti a szívargyújtót. Nem dohányzom, de annak működnie kell. Holnap szétberhelem megint.
Várom a csere kormányom bőrözését + a kézifékkar és a váltókar szoknyát is. Újat kap. Ideje. A váltógobon agyalok, hogyan legyen, mert flexelni kell úgy látom. Ez se mai elképzelés. Szép lesz a belső öszhatás, úgy érzem. Képeket majd holnap lövök.

>> EgyébFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2007-07-23

A ventillátor szabályzó poti kicsit megmakacsolta magát, így szegényt ki kellett bogozni jól megszokott helyéről.:)