Tomchip70 fórumtárs segítségét igénybe véve ki lett írva az EGR és kapott egy optimalizálást az autó (1,2-ről 1,4-re emelt turbónyomás és hozzá állított üzemanyag). Sokkal rugalmasabb lett alacsony fordulaton, nem füstöl (ez fontos szempont volt) és nem fogy ki a szuflából fent sem. Kb 160 ló lett így a karámban és 350 nyúlmókus.
Ezek a pluszok elegek voltak ahhoz, hogy (ismét) elinduljak a lejtőn, úgyhogy folytatása következik, 2-3 éven belül 220 ló a cél, füstmentesen, Q2 diffivel és sportfutóművel, valamint komolyabb fékkel.
Glow Plugs Not Available üzenet --> Izzítógyertya csere (NGK)
EGR megszorult P0401 többszöri tisztítás után sem akart megjavulni, a tengely is nyitva szorult meg és amúgy sem tartom jó dolognak, hogy a kipuff gáz visszafele jöjjön így eljött az idő,hogy kiírassam a programból és ha már hozzányúltunk kapott egy kis okosítás.
A végeredmény nincs Have engine check üzi és nem villog az izzítás + elég jól megy. :)
KM: 123489
Az egr mizéria végső megoldás számomra, a ledugózott egr szelep lett, amit Manky segítségével lett kiírva a rendszerből. Ha már nála volt a gyári progi, kicsit bele is nyúlt, mivel nagyon ajánlotta. Tényleg kegyetlen jó lett, nem bántam meg. összegezve: rángatás nincs (nincs mitől), teljesítmény kiváló! A segítségemre ISMÉT Sahdin159 volt a program leszedésben, és fel flashelésben., akinek megint nagyon köszönöm!