Blog >> 156
Hifi projekt in progress. Az alábbi komponenseket vettem meg:
5csatornás erősítő: 23275
2F kondenzátor: 13598
Dietz 100A kábelszett: 10903
Dietz 5m RCA kábel: 1610
Autórádió keret 156 2002-: 3160
JBL CS2165C komponens szett előre: 16990
JBL CS2165 kétutas szett hátra: 10990
Hangszórókábelek, csatlakozók, zsugorcsövek satöbbi: ~4500HUF
A beépítéséről később :-)



A mai napon a nevemre került az M-JET POWER gépezet :-)
És lecseréltem a rendszámát is.
KTR-156- ra Kata147 cartársNŐ közbenjárásával :-)
Kata úgy mondja, hogy KaTeRina .-)


Kb 1300 km hajtóvadászat után, rátaláltam a 146 ti utódjára!
Délután 17:00 fele leszámoltam érte a pénzt az eladó markába. Végre már az enyém :-)
Erősebb is, nyomatékosabb is, picit nagyobb is :-)
Jóval drágább is! :-)
Így leltem rá!
108.120 km



A pollenszűrő nevű intézmény nem egy bonyolult jószág, de azért érdemes cserélgetni minden ősszel, továbbá a magam részéről ajánlom, hogy a fölötte található esőelvezető csatornát is vegyétek ki és rendesen tisztítsátok át. Cserébe nem tömődik el és nem engedi befolyni az utastérbe az esővízet, sőt még az autómosó vízét sem!:) Az a lényeg, hogy az esőelvezetőtálcán nagyjából az autó hossztengelyének vonalában van egy lyuk, ami szintén könnyen eltömődik, úgyhogy azt is át kell bökni, hiszen voltaképpen ott távozna a víz. Én ma marokszámra emeltem ki a porból, falevélből, zsebpiszokból és egyéb apróságokból összeállt trutyit onnan a környékéről. Mivel ősszel nem volt szűrőcsere, most cseréltem azt is.

Örömmel jelentem minden kedves Alfás testvérnek, hogy a mai nap egy éves évfordulónkat ünnepeljük a szeretett 156-osommal. :) Sajnos eléggé elhanyagoltam szegénykét, már lassan több, mint egy hónapja be sem indítottam, de a nagy nap miatt beígértem neki egy kellemes kis saját kezű mosást a hétvégén.
Még nem cserés, de már nyikorgós volt a fék.
Ez volt az utolsó alkalom, hogy a boldiba vittem az autót.
Fiat Boldizsár
Olaj, szürő, pollen, katalizátor átvizsgálás, levegő betétek cseréje.
A kipufogó tartó egyik gumibilincs elszakadt, így az zörgött. Garanciába kellett volna cserélniük, de kiszámlázták a kb. 2500 Ft-os munkát 12.000 Ft-ra.
Itt már kezdett elegem lenni a Boldizsárból..
Megint kiégett a tompított.
Eddig bírták az első fékek.
A Boldizsár csinálta ezt is, a megkérdezésem nélkül olcsóbb utángyártottat tettek bele, ami melegen hajlamos a dobolásra. És így sem volt olcsó..
Egyébként belső hűtésű tárcsa kell bele.