Mutasd

>> Szerviz2020-08-05

Egyik napról a másikra, elhunyt. Így kapott egy újat 2 év garival

 
>> Szerviz2020-07-11

Komplett fékcsere, fékolajjal.

 
>> Tuning és extra2020-04-14

Nem kezdeném Ádámtól és Évától. Úgy adódott, hogy eltűnt a küszöb spoiler
Trencsik szaktársnál volt gyári új 25 ezerért. Megrendeltem.
A fényező autószínűre varázsolta és ment is fel a helyére.
Kell a 156-ra a küszöb spoiler.

 
>> Tuning és extra2020-03-05

Egy-egy izzó nem világított. Szétszedtem.....sajnos kuka a komplett lámpa, mert eltört belül több foglalt is. Lehet nem bírta az UV-t?
Irány az érdi bontó. Ahogy kereste a Peti a féklámpát kitett a dobozból pár db 159-es pótféklámpát.
Két oldalsó pöcköt levágva, egy az egyben ugyan az mint a 156-é. Illetve jobb. Másabb a belseje, krómozott a foncsorrésze. Egységesebben és erősebben világít, mint a 156-os eredetije.

>> Szerviz2020-03-04

Letelt az egy év, így frissítettem az olajon!
Az eddigi Selénia WR helyett most a Liqui Moly márkájú olaj került a gépezetbe.
Levegő, pollen, gázolaj szűrők cserélve lettek

>> Tuning és extra2019-08-15

Meguntam, hogy télen is beleizzadok, a csajok csúszkálnak benne, ha kedvemre kanyarodok.........eldöntöttem, hiába szép, hiába "menő" nem kell bőrülés.
Akármire nem akartam lecserélni, csak is erre amire várólistára kerültem a kedvenc érdi Alfa bontómba.
Szóltak Petiék, hogy jött egy szett a kívánság üléseimből.
Így hát megtörtént a csere.
Nem bántam meg. Tetszik.

 
>> Tuning és extra2019-06-06

Az idő vas foga..... majd nem az autó elejéről kapott egy új kipufogó rendszert, hátul ketté ágaztatva, új krómvégekkel.
A hangja továbbra is kellemesen dörmögő maradt.

 
>> Tuning és extra2015-10-08

Ystuc barátomnak nem lett jó a Toora 18-as felni. Kinézetre ugyan az, mint a gyári 17-es ti Toora felni, csak ez 18-as méretben. Nekem szerencsére nincs nag fékem, ezért lecsaptam az ajánlatra :)

 
>> Tuning és extra2012-03-14

A téli szezonnak úgy néz ki, hogy vége van. így 03.13.-án felkerültek újból a nyári kerekek. Kezdődjék hát az újabb kilométerek gyűjtése.

 
>> Tuning és extra2011-12-20

Ma este felkerültek a téli kerekek és a nyári megy pihenni pár hónapra.
Egy kicsit későn került sor a váltásra, de ennek több oka is volt.
Az első, hogy egész nyáron nem tettem rendbe a téli alufelnik fényezését.( lustaság, feledékenység, ej ráérünk még )
Aztán az időjárás is kegyes volt, elmaradtak a hidegek és egészen tavaszias decemberünk is volt a múlt hét közepéig.
Továbbá nem sok hiányzott, hogy a Michelin szettel is megfussam a 12.222km-t, ezért egy kicsit „nyújtottam” a télisítéssel. Végül is Michelin-kel 12.117km-t sikerült "csak" össze autóznom 07.13-tól 12.20.-ig. Úgy gondolom, hogy azon a 105km-en nem múlik semmi sem, így felkerültek végre az évszaknak megfelelő kerekek-gumik az autóra.
Az első összehasonlítást meg lehet ejteni, mármint a kopás terén.
A hátsó gumikon szinte nem is látszik kopás ránézésre. Az első párosról viszont, már több kaucsuk hiányzik. Eddig azonos a mérleg, mert a Pirelli-k is hasonló állapotban voltak.
Pontos méréssel rövidesen jelentkezem.

Összegzés az eddig eltöltött km szerint.
A két gumi közt nagyon nehéz különbséget tenni.
Ha van is különbség, akkor minimális, illetve műszeres mérésekkel lehetne csak megállapítani.
Mindkettő szett nagyon jól vizsgázott.
A Michelin eddig hozta azt, amit a Pirelli.
Nagyon jól tapad, kivállóan lehet vele kanyarodni, jól tűri az erősebb-hirtelen irányváltásokat, és esőben is magabiztos haladás tesz lehetővé.
Magasabb sebességű haladásnál is szintén jó partner.
Fogyasztásban nincs mérhető különbség a két gumi között.

Eddigi tapasztalat alapján immáron két jó gumit tudok ajánlani az Alfa Romeo 156-ra.
Ha a Michelin Pilot Exalto-val több kilométert lehet majd megtenni, akkor azt mondom, hogy az lehet a jobb gumi.
Illetve még egy dolgot figyelembe kell venni a tökéletes összehasonlításhoz, az pedig a gumik árának a vizsgálata lesz, azaz mekkora a két szett gumi közt az árkülönbözet.