A hátsó hengersor szelepfedél tömítésénél szivárgott az olaj, ez pasztázva lett (Zé).
Ékszíj is cserélve lett, Zé szerint a görgők jó állapotban vannak, azokat nem cserélte.
A hűtéssel sem kockáztatunk, ezért a vízpumpa is cserélve lett. Természetesen kapott friss fagyállót is a rendszer.
Mivel használt autóról beszélünk, így alap, hogy a vezérműszíj + feszítők is cserélve lettek.
A tartályon a csonk, amire a folytószeleptől érkezik a cső, meg volt repedve és könnyezett, ezért ezt is cserélni kellett. Csak jobbos tartályt sikerült beszerezni, úgyhogy ez került bele.
Ezek is cserélve lettek Zé által.
Szakadt volt, kicsapta a zsírt.
Bár nagyon jól nézett ki ültetve, már "ütköztem" problémába Bp-en az ültetéssel. Szerencsére semmi komoly nem történt, de így nem lehet használni.
Ezért amellett döntöttünk, hogy megkapja a gyári magasságot.
Kapott négy db Suplex rugót ill. négy db Bilstein lengéscsillapítót.
Selenia 10W60 került bele
103e km